Licitatie Publica - « Proiectare tehnica si asitenta tehnica pentru proiectul statie transfer deseuri si achizitia de utilaje pentru colectarea deseurilor menajere, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor so
Anunt de participare numarul 82765/22.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECO MUNTENIA
Adresa postala: COMUNA PRUNDU JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Prundu, Cod postal: 087180, Romania, Punct(e) de contact: GIGI CRISTESCU, Tel.0246/245117, Email: [email protected], Fax: 0246/245120, Adresa internet (URL): COMUNA PRUNDU, JUDETUL GIURGIU, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Proiectare tehnica si asitenta tehnica pentru proiectul statie transfer deseuri si achizitia de utilaje pentru colectarea deseurilor menajere, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor social , renovare obiective culturale si modernizare drumuri comunale»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comunele Prundu, Gostinari, Comana, judetul Giurgiu, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE) si asitenta tehnica pentruproiectul statie transfer deseuri si achizitia de uilaje pentru colectarea deseurilor menajere, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor social si renovare obiective culturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE) pentru statii de transfer pentru deseuri si dotarea cu echipamente de
gestionare a deseurilor in comuna Prundu, Comana si Gostinari
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE) pentru Alimentare cu apa in comuna Prundu
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE)pentru retele de canalizare menajera in sistem centralizat in comuna Prundu
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE) pentru modernizare drum de interes local in comuna Prundu
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE) pentru realizare centru social pentru persoanele care solicita sprijin social in comuna Comana
Servicii de proiectare tehnica (PT/DDE)pentru reabilitare camin cultural in comuna ComanaServicii de asistenta tehnicapentru statii de transfer pentru deseuri si dotarea cu echipamente de
gestionare a deseurilor in comuna Prundu, Comana si Gostinari
Servicii de asistenta tehnicapentru Alimentare cu apa in comuna Prundu
Servicii de asistenta tehnicapentru retele de canalizare menajera in sistem centralizat in comuna Prundu
Servicii de asistenta tehnicapentru modernizare drum de interes local in comuna Prundu
Servicii de asistenta tehnicapentru realizare centru social pentru persoanele care solicita sprijin social in comuna Comana
Servicii de asistenta tehnicapentru reabilitare camin cultural in comuna Comana
Valoarea estimata fara TVA: 460, 565RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, pentru valoarea de 9000 RON . Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 3 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si sau straina sau asocieri de persoane juridice romane si sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date privindsituatiile financiare anuale pe anul 2008 (bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat la Administratia financiara).
Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentenecesare indepliniri contractului
Ofertantul trebuie sa fie atestat in elaborareadocumentatiilorpentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire aapelor si autorizatiei degospodarire a apelor conform Ordinuluinr. 1671/25.10.2007 sau va prezenta contract de asociere sausubcontractare cu o firma atestata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 12:00
Locul: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara, Comuna Prundu, satul Prundu, Judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;4) observatori din partea CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal.
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4 [email protected]; [email protected]: 021-319.51.80, 021-319.51.81, 021-319.51.83Fax: BIRP 3191674, Cabinet 3191649, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected]; [email protected], Fax: BIRP 3191674, Cabinet 3191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ECO MUNTENIA
Adresa postala: comuna Prundu, satul Prundu, judetul Giurgiu , Cod postal: 087180, RomaniaTel.0246245151 , Email: [email protected], Fax: 0246245120, Localitatea: PRUNDU, Cod postal: 087180, Romania, Tel.0246245151, Email: [email protected], Fax: 0246245120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2009 19:44