Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - , Reabilitare DC 69 Rotari Malu-Rosu km 0+000 km 3+200


Anunt de participare numarul 85345/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ceptura (Primaria Comunei Ceptura)
Adresa postala: Comuna Ceptura, ,Localitatea: Ceptura, Cod postal: 107125, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Pana, Tel.0244-445002, Email: [email protected], Fax: 0244-445002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ReabilitareDC 69 Rotari Malu-Rosu km 0+000 km 3+200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele: Rotari, Malu-Rosu; comuna Ceptura; judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform listelor de cantitati existente in documentatia de atribuire atasata la anuntul de participare, respectiv 3, 2 km drum betonat 22cm strat uzura din beton de ciment BcR3, 5 , pe fundatie de balast si consolidari si aparari de maluri din gabioane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform devizelor atasate in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 10, 182, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 100000 de lei, garantia de buna executie in cuantum de 5%,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri conform HG 577/1997 cu modificarile si completarile ulterioare si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform fisei de date
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006
- Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice- Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale- Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008
2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
3.Dovada prin mijloace agreate de banca opertorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 2.000.000 lei, pentru o perioada de cel putin 4 luni si care este destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 20.000.000 lei (fara TVA);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 - Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
2.- experienta similara
3.- Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
4.Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractulu
5.ISO 9001
6. ISO OHSAS 18001
7. ISO SA 8000
8. ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani un contract pentru lucrari similare (lucrari de realizare drumuri si platforme din beton pe fundatii de balast si aparari de maluri siziduri de sprijin, in care ponderea lucrarilor de drum sa fie de minim 80 % executata - inceputa si receptionata - in ultimii 5 ani ) , a carui valoare sa fie de minim 10.000.000 Lei fara TVA3. a). Fabrica de betoane cu o capacitate de minim 45mc/h, minim 1 buc.; Finisor pentru asternerea asfaltului latime minm 5m cu raport de inspectie minim 2 buc.; Cilindri compactori cu raport de inspectie specializati pentru terasamente, minim 2 buc; straturi de forma, fundatii la drumuri minim 2 buc; imbracaminte asfaltice minim 4 buc.d. Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie (excavator pe senile, autogreder, buldozer si incarcator) minim 2 buc; Buldoexcavator echipat cu cupa profilata pentru executie rigole si picon la dezafectari diverse, cur raport de inspectie minim 2 buc;Masina frezat asfalt si beton cu raport de inspectie minim 2 buc; Autogudronator pentru emulsie minim 2 buc;Autobasculante de 16 to minim 20 buc; Masina de marcat minim 1 buc; Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii autorizate sau a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate ISC5. laborator propriu sau contract de colaborare, pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate4.- Reprezentant contractor, inginer licentiat, absolvent studii superioare in domeniul inginerie drumuri si poduri;Responsabil AQ, absolvent studii de specialitate;Coordonator constructii, inginer licentiat, absolvent studii superioare in domeniul inginerie drumuri si poduri;Coordonator mecanizare, inginer licentiat, absolvent studii superioare in domeniul inginerie drumuri si poduri;Echipa va cuprinde de asemenea: Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPAT in domeniul drumuri judetene si poduri;Controlor calitate (CQ) atestat in domeniul drumuri judetene si poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pretul ofertei
90%
90
Descriere: conform fisei de date
2.
termen de executie
10%
10
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 10 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 18:00
Locul: SEAP - la sediul primariei Ceptura, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare de documente, piesele desenate nu pot fi incarcate in SEAP, astfel ca operatorii pot intra in poosesia acestora printr-o solicitare scrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravopoleus , NR.6, SECTOR3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul PRAHOVA
Adresa postala: STR.gHE.lAZAR NR.6, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 105300, Romania, Tel.0244516265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ceptura
Adresa postala: comuna Ceptura, satul Ceptura de Jos, nr.266, Localitatea: Ceptura, Cod postal: 107125, Romania, Tel.0244445002, Email: [email protected], Fax: 0244445002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer