Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona B de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita?? ? Executie de lucrari


Anunt de participare numarul 122278/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala:  Revolutiei 1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Punct(e) de contact:  SORINA DUDEA, Tel. 0245611222, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona B de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita?? ? Executie de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Targoviste, zona B de interventie, conform cererii de finantare:
Zona B cuprinde : de la sensul giratoriu cu str. Col. Baltaretu, pe str. I.C. Bratianu pana la Str. Petru Cercel, Str. Petru Cercel pana la sensul giratoriu de la Calea Bucuresti, Calea Bucuresti pana la str. Radu de la Afumati, str. Radu de la Afumati pana la str. I.C. Bratianu, cu delimitare spre vest pe limitele de loturilor, spre Unitatea Militara, cuprinzand tot spatiul urban interior acestei delimitari, respectiv, cartierul Aleea Trandafirilor, Cartierul CFR, Micro XI si Micro XII.
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il constituie reabilitarea si modernizarea Zonei B din Zona de Actiune Urbana delimitata in Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a Municipiului Targoviste, in scopul transformarii acesteia intr-o zona atractiva din punct de vedere social si economic atat pentru locuitori si agentii economici care convietuiesc ori isi desfasoara activitatea aici, cat si pentru potentialii locuitori si investitori ce ar putea sa se stabileasca in acesta zona a orasului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233260-9-Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea infrastructurii fizice de baza, a retelelor stradale, a aleilor dintre blocuri, a trotuarelor, a scuarurilor, precum si construirea de piste de biciclisti, crearea de noi locuri de parcare si modernizarea statiilor pentru transportul public in comun, amenajarea spatiilor de joaca pentru copii si a spatiilor verzi: reducerea cu peste 15% a timpului de calatorie in oras;cresterea numarului de benzi de circulatie pe arterele principale;cresterea semnificativa a locurilor de parcare;
imbunatatirea esteticii generale a zonei;cresterea cu peste 20% a numarului de biciclisti;cresterea cu peste 10% a numarului de persoane care utilizeaza mijloace de transport in comun.
Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de utilitati publice, respectiv a retelelor de apa ? canal:
inlocuirea retelei de distribuitie apa joasa presiune, cu conducte de polietilena de inalta densitate, cu durata de viata de peste 50 de ani, pe o lungime totala de 6.670 ml;inlocuirea retelei de distributie apa inalta presiune, pe o lungime totala de 4.278 ml;refacerea bransamentelor pana la caminele de apometru ale consumatorilor ;inlocuirea a 3.521 ml retea de canalizare, din conducte de polietilena (PVC) de inalta densitate, cu o durata de viata de peste 50 de ani.
Reabilitarea infrastructurii de iluminat public si a infrastructurii asociate subterane de comunicatii:
reabilitarea retelelor de iluminat public pe o lungime de 9.681 ml;reducerea facturii la energia electrica si imbunatatirea conditiilor sociale ale locuitorilor din zona B.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 907, 068.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-1.018.140 lei, fara TVA, din care cuantumul sumei coresp. preved. art.278 indice 1 este 11.849 lei, fara TVA;garantia de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare nr. 866/2010, finantare obtinuta prin POR 2007-2013 ? Axa prioritara 1 - Domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul ?Centre urbane?, cod SMIS 7888.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Subcontractare, in conditiile art.45din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea-formular 1;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006-formular 2.1; certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ?formular 2.2Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publicecertif. de atestare fiscala buget local(sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru)Cazier fiscaldecl privind calitatea de participant la procedura ?formular 3copie CUIcertif. constatator ORCdecl priv. IMM-dupa caz ;imputernicire semnare oferta-formular 4
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010.Se va completaFormular 6 - Fisa de informatii generale2.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente
3.Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii, respectiv ofertantul are acces la, sau are deja, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin 100.000.000 lei.2.Valoarea acestei finantari va fi de minim15 % din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv suma de 7.636.060, 32 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 8
2.Formular 8a -Experienta similara
3.recomandari/certificate constatatoare din partea beneficiarilor insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor
4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari.Se va completa formularul 9 impreuna cu anexa la acestasi cu orice documente relevantedin care sa rezulte cele solicitate.
5.Declaratie pe propria raspundere pentru utilajele folosite in contract.
6.Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului insotit de anexa la acestasi deCV-Formularul 10a si declaratia de disponibilitate -Formularul 10b7.copie dupa urmatoarele documente: actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor8.declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1.
9.Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor).
10.certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente;certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente;certificat din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1-max.3 contr.lucr. constr.drumurival. min. 32.000.000 lei;1 contr.semnalizare oriz. si verticala val. min.1.000.000 lei;un/mai multe contr lucramenajare peisag. sp verzi regenerare parc agrement val min.200.000 lei.2.un/ mai multe contr.pt. modernizarea/reab. retele alimentare apa/canal.val. min.9.500.000 lei.3.max.4 contr.reab.sistem il. public ext., realiz. infr. de comunicatii metropolitanefibra optica val.min.7.500.000 lei.4.utilaje: St.asfalt min. 100t/h ?min 1 buc. (insp. tehnica, aut. mediu);Autobasc.? min 10 buc.;Buldoexc ?min 5 buc.;Compactoare?min 8 buc.;Statie topometrica ? min 2 buc.; Autogudronator ?min 1 buc.;Repartizor finisor ? min 2 buc.;Picamer- min. 3 buc;Motocompresor- min 3 buc.;Utilaj de marcaj rutier termoplastic long.transv.- cap. minima 250 l? minim 2 buc.;Topitor mat. termoplastic, cap. min. 800 l ? min. 2 buc.;Utilaj de stergere a marcajului rutier - min. 1 buc.;Ut. forare oriz, dirijat - min.2 buc;Miniexc.- min. 2 buc;Masina de taiat asfalt- min. 2 buc;Autobetonieramin.5 mc: min.1 buc;Ap. sudura cap la cap PEHD ? min. 2 buc;Ap.sudura electrofuziune fitinguri - min. 2 buc;Platforma autorid. - 2 buc;Ap. etichetat industrial - 1 buc;Gr. electrogen - 1 buc;Trusa sudura fibra optica - 1 buc;Ap. masura fibra optica(OTDR) -1 buc;laborator asigurare contr. cal;6.personal: Manager de proiect;Asistent manager de proiecte;Expert 1 ;Expert 2;Expert 3-Responsabil cu asigurarea calitatii-drumuri;Expert 4 ? Coord. de securitate si sanatate a santierului;Expert 5 ? Manager sist.manag.mediu;Expert 6 ? Ing. mecanic ;Expert 7 ? Resp. tehnic lucrari sp. verzi agrement;.Expert 8 ? Resp. tehnic sudura;Expert 9 ? Arhitect peisagist;Expert 10 ? Resp.coordonare executie apa/canal;Expert 11 ? Resp. controlul calitatii apa/canal;Expert 12 (RTE)apa/canal;Expert 13 - Ing. inst. el.;Expert 14 - Resp. tehnic executia retele el.;Expert 15 - Resp. controlul calitateretele el.;Expert 16 ? Expert retele comunicatii-DETALIILE SPECIFICE PERSONALULUI SE REGASESC IN FISA DE DATE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata prognozata pentru solutionarea remedierilor in perioada de garantie
5%
5
Descriere: durata de remediere cf formula
3.
Metodologia de abordare a lucrarii pentru obiectul ?drumuri?
12%
12
Descriere: modul de abordare pentru acest obiect
4.
Metodologia de abordare a lucrarii pentru obiectul ?apa/canalizare?
10%
10
Descriere: modul de abordare pentru acest obiect
5.
Caracteristici tehnice ( garantie, eficienta)-obiect Iluminat-aparatura
5%
5
Descriere: caracteristici tehnice certificate
6.
Programul de asigurare a calitatii
10%
10
Descriere: organizarea sistemului calitatii
7.
Planul de management al riscurilor
8%
8
Descriere: derulare in bune conditii a contractului
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr. 866/2010, POR 2007-2013 ? Axa prioritara 1 ? Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?, cod SMIS 7888, finantare FEDR-80, 35 %- Bugetul de stat -17, 63 %-Buget Local Targoviste ? 2, 02%.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios juridic-Primaria Targoviste
Adresa postala:  str. Revolutiei, nr.1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Tel. 0245611222/133, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 20:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer