Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Reabilitare termica a bl. P18 bis, str. Avrig nr. 28; bl. 5, sc. A, str. Mozaicului nr.2; bl. 5, sc. B, str. Mozaicului nr.2 ; bl. 403, sc. 2, sos. Pantelimon nr. 91; bl. 403, A, sos. Pantelimon nr. 93 ? sector 2, Bucuresti?, Pachetul 1


Anunt de participare numarul 103169/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Nita Gheorghe, Tel. 209.60.99, Email:  [email protected], Fax:  209.60.99, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Reabilitare termica abl.P18 bis, str. Avrig nr. 28; bl. 5, sc. A, str. Mozaicului nr.2; bl. 5, sc. B, str. Mozaicului nr.2 ; bl. 403, sc. 2, sos. Pantelimon nr. 91; bl. 403, A, sos. Pantelimon nr. 93 ? sector 2, Bucuresti?, Pachetul 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ? Reabilitare termica abl.P18 bis, str. Avrig nr. 28; bl. 5, sc. A, str. Mozaicului nr.2; bl. 5, sc. B, str. Mozaicului nr.2 ; bl. 403, sc. 2, sos. Pantelimon nr. 91; bl. 403, A, sos. Pantelimon nr. 93 ? sector 2, Bucuresti?,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare termica abl.P18 bis, str. Avrig nr. 28; bl. 5, sc. A, str. Mozaicului nr.2; bl. 5, sc. B, str. Mozaicului nr.2 ; bl. 403, sc. 2, sos. Pantelimon nr. 91; bl. 403, A, sos. Pantelimon nr. 93, sector 2, Bucuresti, se va realiza in general prin izolarea termica a anvelopei si inlocuirea instalatiilor de apa calda si incalzire (distributiile) din subsol. Nu vor exista modificari functionale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru reabilitarea termica se vor realiza interventii de reabilitare, modernizare si dotare conform auditului energetic si tinand cont de lista de lucrari de interventie prevazute la art. 4 lit. a?d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 18/2009.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 517, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 2.400 RON. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local si fondurile de reparatii ale blocurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat - la data de 30.04.2010. Certificatele prezentate - valabile la data licitatiei. Certificat constatator - privind obiectul de activitate cod CAEN - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara.Informatii privind situatia economico-financiara; bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente, obligatii contractuale in desfasurare (daca exista).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: mimim 3.775.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare, sustinere tehnica; subcontractanti. Experienta similara; personal specialitate - RTE si CQ pentru lucrari similare; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si C.V.-urile aferente; efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; lista principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani. Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu proces verbal de receptie si recomandare/document constatator, cu o valoare de 240.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica - conform fisei de date a achizitiei , atasata , numar de runde ale licitatiei electronice ; 1 runda ; durata unei runde 1(una ) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 11:00
Locul: Primaria Sectorului 2 , str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, BucurestiReprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice ? capacitate foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise, parti desenate) aceasta nu se poate posta in SEAP.Documentatia de atribuire (pachet 1) se gaseste in format electronic la adresa de internet http: //81.196.196.11/default.aspx (documentatii reabilitare termica pachet 1)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0.0084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti -Sectia a-IX-a
Adresa postala:  b-dul Unirii nr. 37, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031565, Romania, Tel. 021.313.21.78, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti) - Directia Juridica
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Tel. 0212523410, Fax:  0212523410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2010 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer