Licitatie Publica - ? Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane, oras Breaza, Judetul Prahova?
Anunt de participare numarul 110011/26.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BREAZA
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Breaza, Cod postal: 105400, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE MARACINEANU, Tel. 0244340508, Email: [email protected], Fax: 0244340428, Adresa internet (URL): www.primariabreaza.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Reabilitareasi modernizarea retelei destrazi urbane, oras Breaza, Judetul Prahova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Breaza, Judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitareasi modernizarea retelei destrazi urbane, oras Breaza, Judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista): 22 strazi, conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 33, 141, 830RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile prevazute la art. 122 lit. i) si lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii in cuantum de 600000lei. garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local 2% si 98% Programul Operational Regional
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. si prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice. Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale.Nota: Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.
Certificatului de atestatre privind obligatiile la Fondul de mediu.Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009.2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.3.Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 100%.4. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 20.000.000 Lei, din care suma de cel putin 10.000.000 Lei, pentru o perioada de min. 4 luni de la data depunerii ofertelor, va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 65.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.3.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Laborator gradulII cu agrement Renar. 1.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.dovada ca a fin. in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de ex lucrari avand ca obiect punerea in opera de drumuri, a caror valoarecumulata sa fie de minim 33000000 Lei (fara TVA).3.autobasculante, autogreder, autospeciale, autocisterne apa, buldoexcavatoare, cilindru compactor, excavator, statie asfalt si betoane, incarcator, repartizor, masini tranp. beton. Personal: manager proiect, ing/sing.constr.drum., sef santier, 2RTE, 2CTTC/CQ/AQ, ing.topo, coordonator mecanizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Proiectul de management al traficului
10%
10
Descriere: conform fisei de date
3.
Termen de remediere a problemelor aparute in perioada de garantie
10%
10
Descriere: conform fisei de date
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
10
Descriere: conform fisei de date
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
10%
10
Descriere: conform fisie de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 18:00
Locul: SEAP - la Primaria Orasului Breaza
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP si operatorii economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este co-finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu reglementarile Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, Domeniul de interventie: 2.1. ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?, COD SMIS 1093.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) - 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Prahova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr. 6, jud. Prahova, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100285, Romania, Tel. + 4 (0244) 544781, Email: [email protected], Fax: + 4 (0244) 523265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256.2 alin.(1), lit. a), respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii di cadrul Primariei Orasului Breaza
Adresa postala: str. Republicii, nr. 82B, Localitatea: Breaza, Cod postal: 105400, Romania, Tel. 0244340508, Email: [email protected], Fax: 0244340428, Adresa internet (URL): www.primariabreaza.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 12:12