Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Reabilitarea ,modernizarea si extinderea retelelor de distributie a apei in comuna Balotesti si satele Saftica si Dumbraveni"


Anunt de intentie numarul 6611/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 89, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Baba, Tel.021/351.10.92, In atentia: www.e-licitatie.ro, Email: [email protected], Fax: 021/352.18.85, Adresa internet (URL): Comuna Balotesti, Satul Saftica, Calea Bucuresti nr. 89, Judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
" Reabilitarea , modernizarea si extinderea retelelor de distributie a apei in comuna Balotesti si satele Saftica si Dumbraveni"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Balotesti, Satele Balotesti, Saftica si Dumbraveni
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrarile necesare realizarii investitiei : modernzarea frontului de captare , modernizarea gospodariei de apa, retele de distributie apa potabilacu o lungime totala de 22.590 m
Valoarea estimata fara TVA: 31, 382, 020, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 06.08.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 21.09.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 26.09.2008
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Criteriul de atribuire al contractului " oferta cea mai avantajoasadin punct de vederetehnico-economic"
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programulSAPARD
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 18:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer