Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Reactivi de laborator compatibil cu analizor ADVIA CENTAUR


Anunt de participare numarul 103631/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  ILIESCU ELENA, Tel. 021.318.35.58, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Reactivide laborator compatibil cuanalizor ADVIA CENTAUR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU -MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 22 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 204, 736 si 3, 973, 990RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si consumabile pentru laborator ? conform Anexeidin Caietul de sarcini sec.ll
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi si consumabile pentru laborator ? conform Anexei si specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 204, 736 si 3, 973, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP ESTE DE 0.5% din valoarea maxima fara tva in suma fixa de 19870lei ;GBE - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de subsecvent ce urmeaza a fi incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre candidat/ofertant; Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - Certificat de inregistrare ONRC (ORC); Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj); Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-Bilantul contabil la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
-FORMULARUL 8 SECTINEAIII
?Experienta similara? -FORMULARUL 9SECTIUNEA III
-Declaratiepe propria raspundere privind compatibilitatea/echivalentaproduselorcu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini -
-Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO, sau echivalent , sau dovada depunerii obtinerii acestuia- valabil la data deschiderii ofertelor .
- documente emise de producator (documentatie tehnica) in vederea stabilirii specificatiilor tehnice a produselor, conform caietului de sarcini ;
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate? certificate de calitate a produselor ? in conformitate cu normele europene ? certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale / marca ?CE? sau echivalent ? Insustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate obligatoriumostre de produs, cu titlu gratuit, pentru care se depune oferta, termenul limita de depunere a acestora fiind la data si oralimita de depunere a ofertei, pentru demonstrarea echivalentei si compatibilitatii produselor ofertate cu analizatorul din dotarea spitalului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NR.INREG 6664/24.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084 , ,Romania, Tel. 021 310.46., Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*)ALIN1 punct a.) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT IN 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2 , ,Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271150, Email:  [email protected], Fax:  0213183563, Adresa internet (URL):  www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2010 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer