Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " REPARATII STRAZI CU PLOMBE SI COVOR ASFALTIC MUNICIPIUL SEBES"


Anunt de participare numarul 93241/20.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBES
Adresa postala: SEBES, jua. ALBA, str. DEPOZITELOR nr.2A, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN NISTOR, Tel.0258730148, Email: [email protected], Fax: 0258730148, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" REPARATII STRAZI CU PLOMBE SI COVOR ASFALTIC MUNICIPIUL SEBES"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE RAZA MUNICIPIULUI SEBES
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 8, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari dereparatii astrazilor cu covor asfaltic si plombe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcinidin documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatie de atribuire: -completare formular nr.3- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-completare formular nr.4 declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr .34/2006- Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel putin 30 zileinainte de data deschiderii ofertelor din care sa reiasa: a) obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitateb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 64/1995, privind reorganizarea sau proceduralichidarii judiciare (faliment sau ca societatease afla in incapacitate de plata)- Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificate de atestare fiscala privind impozitele sitaxele localesi obligatiile la bugetul de stat, valabile la data deschideriiofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatie de atribuire: - Fisa de informatii generale completare formular nr.5 INFORMATII GENERALE- cu declararea cifrei de afacerimedie globala pe ultimi3 ani-cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani sa fie minim4.000.000 lei (cu T.V.A.)
-Ultimul bilant semnat si inregistrat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatie de atribuire :
- Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani completare formular nr.6 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani
completare formulare 7 EXPERIENTA SIMILARA si 8 RECOMANDARE-Cerinta minima : Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (completare formular nr.10 si10 B.), care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate , numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Ofertantul trebuie sa demonstrezeca dispune de personal calificat: 1.un inginer in specialitatea drumuri / coordonatorlucrare2.responsabil tehnic atestat in domeniul constructiidrumuri3.responsabil atestat cu calitatea, Pentru personalul responsabil ptr. indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copie diplome, atestate etc.
-Informatii privind partea din contractpe care operatorul economic are eventualintentia de a o subcontracta. Se va complecta formularul 11 Cerinta minima-Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificareasistemului de management al calitatii, respectivSR EN ISO 9001:2001 sau echivalente
-Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificareasistemului de management de sanatate si securitate in munca cinform conditiilor din standardul BS-OHSAS 18001/2007 pentrumanagementul de sanatate si securitatesau echivalente.
--Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii(completare formular nr.12 ), -Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificareasistemului de management demediu conform conditiilor din standardul, SREN ISO 14001:2005 pentru managementulde mediu in constructii sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2010 12:00
Locul: Sediul SPAP, str. Depozitelor, nr. 2A, loc. Sebes, Jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: I.C.Bratianu, nr. 1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile incepand cu ziua utmatoare luariila cunostinta, in conditiileOUG 34/2006a unui act aautoritatii contractantenelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. Juridic SPAP Sebes
Adresa postala: str, Depozitelor, nr.2A, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/730148, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2010 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer