Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? SALA SPORTURILOR , ORAS MIOVENI, JUD. ARGES ?


Anunt de participare numarul 145867/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment de achizitii publice, Tel. +40 0348455113, In atentia: NELA BARBUTA, Email: [email protected], Fax: +40 0248260500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? SALA SPORTURILOR , ORAS MIOVENI, JUD. ARGES ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-dul Dacia, Oras Mioveni, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imobilul propusva avea gradene cu 2010 locuri.
Regim de inaltime: P + 1E;
Inaltime maxima la cornisa: 8, 1 m;
Inaltime maxima la coama: 17, 36 m;
SUPRAFATA CONSTRUITA = 5. 834, 7 MP;Valoarea estimata a fost calculata avandu ? se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie respectiv: 1.Cheltuieli pentru investitia de baza: 20.954.157 lei;2.Cheltuieli diverse si neprevazute 2.095.415, 7 lei, reprezentand un procent de 10% din valoarea de la pct.1. Valoare estimata totala este de 23.049.572, 7 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imobilul propusva avea gradene cu 2010 locuri.
Regim de inaltime: P + 1E;
Inaltime maxima la cornisa: 8, 1 m;
Inaltime maxima la coama: 17, 36 m;
SUPRAFATA CONSTRUITA = 5. 834, 7 MP;Valoarea estimata a fost calculata avandu ? se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie respectiv: 1.Cheltuieli pentru investitia de baza: 20.954.157 lei;2.Cheltuieli diverse si neprevazute 2.095.415, 7 lei, reprezentand un procent de 10% din valoarea de la pct.1. Valoare estimata totala este de 23.049.572, 7 lei fara TVA.
SUPRAFATA DESFASURATA = 8.247, 75 MP;
Valoarea estimata fara TVA: 23, 049, 572.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 400.000 LEI.In cazul in care ofertantii vor constitui garantia de participare in valuta, cursul valutar la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv. Operatorii economici care demonstreaza ca sunt IMM vor plati jumatate din garantia de participare, respectiv 200.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ( in original) care va acoperi toate riscurile prevazute de lege, respectiv: a) ofertantul _____________________ (denumirea/numele) si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)Ofertantul ___________________ (denumirea/numele) se afla in situatia descrisa la art. 278?¹ din OUG nr. 34/2006, actualizata. 2. ordin de plata in contul RO54TREZ0465006XXX010008 deschis la Trezoreria Pitesti; Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de: 9.655, 42 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.instrument de garantare ( in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari 2. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante; 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis in Trezorerie, cf. prevederilor HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Perioada garantiei de buna executie este de 36 de luni de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)-original- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizataOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Mod de dovedire: i) Se va completa Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -originalii) Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf.art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CUORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? insotita de traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conf careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens?.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaMod de dovedire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 12 -original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizataMod de dovedire: Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/terti sustinatori(daca este cazul) participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 15 -original.Lista persoanelor cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)este anexata formularului nr.15 si are urmatorul continut: Baciu Ion Marius - consilier local, Berliba Marian - Consilier local, Canuta Elvira Elena - consilier local, Coman Georgica - consilier local, Didita Gheorghe - consilier local, Dragusinoiu Filofteia Valentina - consilie local, Filfanescu Sorin Ion - consilier local, Frantescu Costel - consilier local, Mandu Ion - consilier local, Martalogu Ion - consilier local, Popa Marian - Consilier local, Neagoe Ion - consilier local, Olteanu Dumitru - consilier local, Scurtu Marin - consilier local, Stoica Grigore - consilier local , Serban Ramona Corina - consilier local, Toma Rodian Cristian - consilier local, Vasilescu Mitu -consilier local, Ion Georgescu- Primar; Aurel Costache - Viceprimar; Maria Stefanescu - Secretar oras Mioveni; Ilie Fintoiu- consilier juridic; Vasile Dorobantu- Sef Birou Achizitii-Urmarire Investitii; Nela Barbuta- Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Danut Proca- Inspector Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Gheorghita Sava - Sef Serviciu Economic. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice / fizice romanei) Se va atasa, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata, Certificat constatator, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in baza Legii nr.26/1990, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice / fizice strainei) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani fiscali, sa fie de minim 40.000.000 lei. CURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEU/EURO ESTE CURSUL MEDIU ANUAL COMUNICAT DE BNR , RESPECTIV: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei Anul 2012:1 Euro = 4, 4560 lei 1).Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa bilanturile contabile aferente fiecaruia din cei trei ani inregistrate la administratia financiara sau orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri. 2).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE) -original ii) 1).Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa bilanturile contabile aferente fiecaruia din cei trei ani inregistrate la administratia financiara sau orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri. 2).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit cel mult 2 lucrari similare (construire de cladiri), in valoare totala de minim 20.000.000 lei(fara TVA), insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Cei 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. In sit. in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Pentru contractele, exprimate in alte monede decat lei, la conversia leu/valuta se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Se va prezenta lista privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. - Informatii privind personalul tehnic de specialitate. 1.Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de construire de cladiri. Se va prezenta copie atestate/certificate (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata). 2.Responsabil calitate - Se va prezenta copie dupa Decizia de numire si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata).
Informatii privind resursele tehnice Obligativitatea prezentarii unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice utilizate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/contract/precontract de inchiriere/angajament sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului;
Informatii privind subcontractantii Se va completa Formularul 14 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asociatii a) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. b) Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 9001:2008 pentru executie lucrari de construire cladiri (sau echivalente).
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 14001:2005 pentru executie lucrari de construire cladiri (sau echivalente).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
) Se va completa Formularul nr. 6 (DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI) insotita de certificari de buna executie pentru cel mult 2 lucrari similare (construire de cladiri), in valoare totala de minim 20.000.000 lei(fara TVA), care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Cei 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele, prezentate ca experienta similara , exprimate in alte monede decat lei, la conversia leu/valuta se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.Se va prezenta lista privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. 1.Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de construire de cladiri. Se va prezenta copie atestate/certificate (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata). 2.Responsabil calitate - conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii. Se va prezenta copie dupa Decizia de numire si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata).Documente care atesta detinerea ( dotare proprie/contract/precontract de inchiriere/angajament sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului;Se va completa Formularul 14 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.a) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. b) Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: i) Formularul nr. 13 (DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA) ii) Contractul de asociere, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane si specificarea liderului asociatiei, precum si imputernicirea acestuia de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizate in limba romana dupa acestea. iii)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare! (art. 44 din OUG nr. 34/2006). iv) Se va atasa IMPUTERNICIREA LIDERULUI ASOCIATIEI DE A REPREZENTA ASOCIATIA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE completata. v) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehn-prof.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?dupa: ? Certificate de atestare ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii in constructii de cladiri. Intr-o asociere atat antreprenorul general ( liderul asociatiei) cat si ceilalti asociati trebuie sa indeplineasca cerinta privind sisteme de management ISO 9001-2008(sau echivalente)pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?dupa: ? Certificate de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu in constructii de cladiri. Intr-o asociere atat antreprenorul general ( liderul asociatiei) cat si ceilalti asociati trebuie sa indeplineasca cerinta privind sisteme de management ISO 14001-2005(sau echivalente)pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea prezentarii de catre operatorii economici a documentului/documentelor care contin noi valori ale pretului ofertat (re-ofertare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment de Achizitii Publice din cadrul Primariei Orasului Mioveni
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, Localitatea: MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Tel. +40 0248260500, Email: [email protected], Fax: +40 0248260500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer