Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Salubrizare vagoane calatori, AM seria 1000 ,AM seria 900, LVT , Desiro,rame Z, si AM ADH 11 ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 136036/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Timisoara , str. Garii nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Serv ERMR, Tel. +40 731990435, In atentia: Sef Serv. Maria Lautaru, Email: [email protected], Fax: +40 256200476, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, , Salubrizare vagoane calatori, AM seria 1000 , AM seria 900, LVT , Desiro, rame Z, si AM ADH 11 ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia vagoane Timisoara, Revizia vagoane Arad, Revizia vagoane Simeria, Revizia vagoane Caransebes, Depoul CFR Timisoara, Depoul CFR Arad), apartinand S.T.F.C. Timisoara
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Salubrizare vagoane calatori, AM seria 1000 , AM seria 900, LVT , Desiro, rame Z, si AM ADH 11 ?din subunitatile STFC Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatie estimata / 1 anRadicala (IC)=48 vagoaneNormala (IC)=2976 vagoane
Curenta (IC)=1048 vagoane
Intermediara (IC)=1488 vagoaneRadicalatr.Interreg.=1011 vagoaneNormala tr.Interreg.=24999vagoane
Curentatr.Interreg=1116 vagoane
Intermediara tr.Interreg=4092 vagoaneRadicalatr.regio.=1080 vagoaneNormala tr.regio.=46999 vagoane
Curentatr.regio=59163vagoane
Intermediara tr.regio=16368 vagoane
Nr.
Crt. Denumirea lucrarii Pret Lei/vag.
0 1 2
1 Salubrizare radicala (IC)58, 73
2 Salubrizare radicala trenuri interregionale56, 46
3 Salubrizare radicala trenuri regionale56, 46
4 Salubrizare normala (IC)15, 68
5 Salubrizare normalatrenuri interregionale17, 36
6 Salubrizare normalatrenuri regionale17, 36
7 Salubrizare curenta(IC)7, 66
8 Salubrizare curenta trenuri interregionale 7, 65
9 Salubrizare curenta trenuri regionale 7, 65
10 Salubrizareintermediara (IC)6, 10
11 Salubrizare intermediara trenuri interregionale 5, 57
12 Salubrizare intermediara trenuri regionale(P)5, 57Tarifele nu contin TVA.
Total valoare prestatie 167465, 07 lei/ luna fara TVA.
Total valoare prestatie 2009580, 93 lei/ an fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 009, 580.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 5789.58 lei , valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va depune in contul nr.RO34BPOS36003308034ROL01 sau la casierie, OP ; scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante , orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii , in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare, va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor de achizitie publica: 5% fara TVA(2, 5% pt.IMM)din valoarea de atribuire a contractului b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Alexandru Silvasan - Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Lautaru Maria Sef Serv. EMR , Glujdea Sandu ? Serv. A.A.A., Smultea Traian - Sef Birou Juridic , Gligu Eugenia ? Sef Serv.Conta.
5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat - din care sa resulte obligatiilescadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ; 1. - Certificat constatator , emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor , de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (Codul CAEN)
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Pentru persoane fizice romane:
- autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.(in copie conform cu originalul)- Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - (documentul se va prezenta in copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ultimul bilant contabil (la 31.12.2010) vizat si inregistrat de organele competente;
2. informatii generale declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani ;ofertantii vor prezenta copie lizibila ale documentelor conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice;
2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la subcontractanti;
3. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ;
4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;
5. - Autorizatia de Furnizor Feroviar, cu termen de valabilitate si viza anuala actualizate, eliberata de catre AFER, in conformitate cu prevederile din OMT 290 / 2000 care sa ateste ca agentul economic executant are capabilitatea de a presta serviciul de salubrizare a vagoanelor de calatori;6.- Agrement Tehnic Feroviar, cu termen de valabilitate actualizat, pentru prestarea serviciului de salubrizare a vagoanelor de calatori, in conformitate cu prevederile OMT 290 / 2000;7.-Aviz sanitar eliberat de catre Ministerul Sanatatii;8.- Aviz de lucru in zona caii ferate electrificate pentru personalul care executa serviciul
a) SR ENISO 9001 sau echivalentb)SR ENISO 14001 sau echivalent
ofertantii vor prezenta copie lizibila conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P 14 /2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 10:00
Locul: STFC Timisoara , str. Garii, nr. 2a , cam. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006).Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.roObservatie : In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci, in vederea atribuiriicontractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Timisoara
Adresa postala: Str. Garii , nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 723/335246, Fax: +40 256/201654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer