Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " SEDIUL SECTORULUI POLITIEI DE FRONTIERA GALATI "


Anunt de participare numarul 102428/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera
Adresa postala:  Mun. Galati, B-dul. Dunarea nr.63, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800647, Romania, Punct(e) de contact:  I.J.P.F. Galati, Tel. 0236/491066, int. 26122, In atentia:  d-lui. Pintilie Valeriu, Email:  [email protected], Fax:  0236/469094, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" SEDIUL SECTORULUI POLITIEI DE FRONTIERA GALATI "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Galati,
Str. Portului, nr. 52
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii al sediului Sectorului Politiei de Frontiera Galati.
Obiectivul va fi construit pe amplasamentul unor cladiri vechi (cazarme), in mun. Galati, Str. Portului, nr. 52 .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile vor fi executate conform Documentatiei Tehnice intocmite de proiectant si a precizarilor din Documentatia de atribuire, cu respectarea reglementarilor legale in domeniul constructiilor.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 202, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2010 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare, in cuantum de 213.000 lei, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca ori de o societate de asigurari, valabila 90 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Modalitatea principala de finantare: surse de labugetul de stat;
-Modalitatea principala de plata: prin virament in contul detrezorerie al operatorului economic .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Acord de asociere legalizat, care va contine si va garanta raspunderea solidara a asociatiilor in raport cu executia, atributiile liderului asocierii, plata intre asociati, incetarea acordului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-Perioada de executie nu poate depasi data de 31.12.2011;
-Durata minima a perioadei de garantie a lucrarilor: minim 42 de luni;
-Nu se accepta modificarea clauzelor contractuale minimale, prevazute in Contract.-Nu se accepta ajustarea valorii contractului.-Nu se acorda avans.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006;
-certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, privind indeplinirea obligatiilor la bugetului general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat de cazier fiscal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
-cazier judiciar al firmei;
-declaratie privind istoricul litigiilor din ultimii 2 ani, solutionate sau pe rol, in care a avut calitatea de parat/debitor;
-calitatea de participant la procedura;
-fisa de informatii generale;
-certificat de inregistrare emis de ORC, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat constatator eliberat de ORC, in original sau copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment;
-pentru persoanele straine: documente edificatoare, in original sau copie legalizata, care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare si care sa defineasca statutul legal si locul de desfasurare a activitatii, echivalentul unui certificat constatator;In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra de afaceri si profit net pentru anii 2007, 2008 si 2009.-copii ale bilanturilor contabile sau extrase de bilant, precum si contul de profit si pierdere in dovedirea cifrei de afaceri, pentru anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente, sau alte documente financiar-contabile echivalente pentru persoanele straine.Aceste documente vor fi semnate, stampilate si certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului;
-Scrisoare de Bonitate Bancara, in original, din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/contabil emisa cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, care sa ateste faptul ca ofertantul nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P.) in ultimile 24 de luni sauadeverinta C.I.P., in original, privind nefigurarea in evidentele acestei institutii cu incidente de plata majore in ultimile 24 de luni;
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de 30% din suma, exprimata in lei, pentru care se angajeaza sa execute contractul. In acest sens, va prezenta un extras de cont, in original, emis de o banca, eliberat cu maxim 10 (zece) zile inainte de data depunerii ofertei. Extrasul va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere, autentificata la notariat, din care sa rezulte ca suma respectiva va fi utilizata pentru asigurarea derularii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri trebuie sa fie de minim 28.000.000 lei, iar media profitului net, pe cei trei ani, trebuie sa aiba o valoare pozitiva.-Ofertantul nu trebuie sa figureze cu incidente de plata, in ultimile 24 de luni, la Centrala Incidentelor de Plata.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de 30% din suma, exprimata in lei, pentru care se angajeaza sa execute contractul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani, lucrari de constructii - cu valori si perioade de executie;
-dovezi privind executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract care sa fi avut ca obiect constructii similare (prin ?constructii similare? a se intelege constructii de natura obiectivului investitiei-constructie cu suprafata construita deminim 600 mp si regim de inaltime de minim S+P+3E, etc.). Se vor atasa copii ?conform cu originalul?, semnate si stampilate, ale contractelor care dovedesc experienta similara si ale proceselor-verbale de receptie la terminarea lucrarilor, din care sa rezulte valoarea finala a lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte calitatea lucrarilor, executarea la termen, integral si fara intarzieri a lucrarilor, in original, semnate si stampilate;
-declaratieprivind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, atasand la aceasta dovezile (facturi, contracte), in copii legalizate, prin care demonstreaza dreptul de proprietate sau de folosinta al utilajelor/echipamentelor;
-declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-declaratie privind personalul de specialitate, in care vor fi nominalizate persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (ingineri, responsabili tehnici cu executia) si la care se vor atasa documente pentru demonstrarea capacitati profesionale a personalului mentionat (CV-uri, copii certificate "conform cu originalul" dupa atestate/autorizatii, diplome de studii, contract individual de munca, etc.);
-declaratie privind partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de asociati/subcontractanti, insotita de acordurile/contractele de subcontractare;
-declaratie, pe propria raspundere, privind respectarea legislatiei in vigoare de securitate si sanatate in munca;
-certificat de asigurare a calitatii (ISO 9001:2001 sau echivalent), valabil, in copie legalizata;
-declaratie privind respectarea legislatiei privind protectia mediului, insotita de certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, in copie legalizata;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea cumulata a contractului/contractelor cu care se demonstreaza "experienta similara" trebuie sa fie de minimum 14.000.000 lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de a asigura minimum de personal de specialitate necesar realizarii contractului, enumerat, in detaliu, in Fisa de date;
-Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la utilajele, instalatiile, mijloacele de transport si echipamentele tehnice, enumerate ca cerinte minime in Fisa de date;
-Acordurile/contractele cu subcontractorii vor prezenta prevederi detaliate privind drepturile si obligatiile fiecarei parti si vor constitui un angajament ferm pentru indeplinirea Contractului. Ofertantul devenit contractor va fi responsabil pentru activitatile efectuate prin subcontractorii sai ca si cum aceste activitati ar fi efectuate de el insusi. In cazul in care acordul/contractul de asociere/sucontractare nu contine prevederile mentionate in Fisa de date, sau acestea pot fi interpretate in defavoarea Beneficiarului, acesta poate solicita modificarea si/sau completarea acordului de asociere in sensul satisfacerii cerintelor cuprinse in prezenta documentatie si toate anexele acesteia, in caz contrar/de refuz oferta poate fi considerata neconforma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar achizitie nr. 645192 / 17.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 09:00
Locul: Sediul Inspectoratului Judetean al Politiei de Frontiera Galati - mun. Galati, b-dul. Dunarea, nr.63
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta maxim 2 reprezentanti ai ofertantului, avand asupra lor dovada constituirii garantiei de participare, imputerniciri din partea reprezentantului legal si actele de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Este permisa completarea documentelor care lipsesc numai daca ofertantul a omis sa prezinte cel mult 3 dintre documentele solicitate in cadrul documentatiei de atribuire si daca, prin acceptarea completarii ofertei cu documentele de mai sus, nu se creeaza un avantaj evident in raport cu ceilalti ofertanti/candidati, aducandu-se atingere principiului tratamentului egal.-Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, trebuie sa fie insotite de traducerea in limba romana, legalizata si purtand apostila de la Haga (pentru statele semnatare Conventiei). Traducerea va fi facuta de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei.-Cursul de referinta folosit la intocmirea ofertei va fi cel precizat de BNR pentru data de 23.06.2010.-Ofertantul va prezenta o declaratie cu privire la angajamentul de reinnoire/prelungire in caz de expirare a certificarilor/atestarilor prevazute de lege pentru personalul folosit, pe toata durata de derulare a contractului.-Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament privind asumarea si respectarea prevederilor documentatiei de atribuire, a clauzelor contractuale minimale, a conventiei referitoare la cerintele privind securitatea si sanatatea in munca si paza contra incendiilor, a prevederilor Documentatiei Tehnice elaborata de proiectant. Va atasa, in acest sens, cate un exemplar al Contractului si Conventiei, semnate si stampilate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Sector 3, Str. Stavropoleos, nr. 6, cod postal 030084, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Mun. Galati, Str. Brailei, nr. 153, cod postal 800367, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236 / 460027, Fax:  0236 / 460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Galati ? Compartimentul Juridic si Relatii Internationale
Adresa postala:  Mun. Galati, bd. Dunarea, nr.63, cod postal 800647, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800647, Romania, Tel. 0236/491066 ? int. 26088, Email:  [email protected], Fax:  0236/469094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer