Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Servicii de cadastru - DS Bacau"


Anunt de participare numarul 141356/28.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str Petricani, nr 9A , sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Servicii de cadastru - DS Bacau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: ocoalele silvice din cadrul directiei silvice Bacau
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de cadastru necesare intabularii de drumuri forestiere si corectii de torenti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor caietului de sarcini atasat prezentei documentatii de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 41, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 832 lei. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.echivalenta pentru garantia de participare in euro se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a ofertelro cu 5 zile.Modul de constutuire al garantiei de participare : - virament bancarscrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC in original ( aceasta trebuie adusa/expediata la sediul DS Bacau pana la data limita de depunere aofertelor ) . - plata in numerar la casieria DS Bacau, chitanta datata pana la data limita de depunere a ofertelor (, - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.( cont RO20BRDE 040SV 1840 1150 400 deschis la BRD Bacau ). Pe ordinul de plata se va face mentiunea ' garantie de participare licitatie " servicii de cadastru" , - fila cec confirmata d ebanca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se posteaza obligatoriu in SEAP( scanata) pana la data limita a depunerii ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului constituita prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract cu termen de valabilitate egala cu cea a duratei contractului.-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG 1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii, fondul de accesibilizare, bugetul de stat. credite externe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare:
-?Declaratieprivind eligibilitatea?, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? , ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in orgnizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel - director, Manaila Gheorghe ? director tehnic, Tabacaru Ion ? director economic, Popa Neculai, Bitir Ioan, Danila Cezar, Caliap Animaria, Szabo Alexandru), Documentele solicitate pentur neuncadrarea in prevederile art 181 lit a) c1) si d) din OUG34/2006vor fi depuse si de tertul sustinator. Daca este cazul tertul sutinator va prezenta si formularul , ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. Daca este cazul , ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006? va fi prezentata si de subcontractanti.
Se va prezenta " ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?. conform prevederilor Ordinului 314/2010
- Prezentarea "Certificatului de atestare fiscala" eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri. Certificat Constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Atentie! Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, deci lipsa. Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
Informatiile din Certificatul Constattor trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba cifra deafaceri globala anuala medie in ultimii 3 aniin valoare de minim 41.600 lei.Cifra de afaceri solicitata este cea globala. Echivalenta la euro se va face tinand cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul prestarii serviciilor cadastrale ( intabulare terenuri) . Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani.Prin contract similar intelegem contracte care au avut ca scop intocmirea de documentatii similare
Ofertantul va completa formularul " declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere' .Ofertantul va prezenta personalul autorizat ANCPI ( OCPI) responsabil de indeplinirea in bune conditii a contractului
Societatea comerciala ( ofertantul ) care va presta servicile de cadastru va trebui sa fie autorizata de catre A.N.C.P.I. cel putin clasa II.
Ofertantul detine sau are drept de folosinta sau poate prezenta un angajament sau un contract pentru dotari, utilaje , instalatii, echipamente tehnice, ce la va utiliza in indeplinirea contractului ( statii topografice totale, GPS-uri, calculatoare, scanere , plotere etc)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14726/10.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
S-a adoptat procedura de licitatie deschisa , d eoarece la nivelul RNP Romsilva ( autoritate contractanta ) valoarea cumulata pe acest tip de serviciu este mai mare de 125.000 euro.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe pe primul loc au preturi egale, a utoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art 256(2) din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - compartiment juridic
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr 14, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600273, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234571905
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer