Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Servicii de consultanta pentru supervizarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii: ?Largire la 4 benzi ? Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)? SECTOR 3 ? km 43+000-A1 (km 55+520)?


Anunt de participare numarul 132518/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ileana RADU, Tel. +40 0212643310, Email: [email protected], Fax: +40 213120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Servicii de consultanta pentru supervizarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii: ?Largire la 4 benzi ? Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)? SECTOR 3 ? km 43+000-A1 (km 55+520)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520) SECTOR 3 ? km 43+000-A1 (km 55+520)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71311300-4-Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 295, 780.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
144 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.particip.45000 lei. Gar.buna exec.- 10% din val.de ctr.acceptata fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif.faptului ca particip.ofertantului/candidatului la proced.este facuta in concord.cu regulile de concurenta.Decl.neincadrareaOfertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Pers.cu functii de decizie este Dir.Gen. Daniela DRAGHIA.Decl.neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006.Decl.neincadrarea in preved.art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certif.atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun of.Certif.taxe si impoz.locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun of.Certif.constat.emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3(trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: 3.400.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of.tb.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica (servicii de consultanta si supervizare lucrari de constructie drumuri de interes national), in valoare de 2.200.000 lei(Nota: Prin drumuri de interes national se intelege: autostrazi, drumuri expres, drumuri nationale europene, drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare).Inf.priv.echipamentele specifice pentru prestarea serviciilor supuse proc.de achiz.publica.Inf.ref.la studiile, preg.profesionala si calificarea pers.de conducere, precum si ale persoanelor respons.pt.indeplinirea ctr.de servicii.Of.va face dovada pers.cheie specializat respectiv: Ing.Rezident.Inspector pentru Asigurarea Calitatii si de materiale.Inspector de Cantitati.Inspector de Drumuri.Certif.emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Certif.emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor privind protectia mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2012 10:50
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2012 12:00
Locul: Compania Nationala de Autostarzi si Drumuri Nationale din RomaniaB-dul Dinicu Golescu nr. 38 sector
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP-UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (max 2 pers.) si alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata in luni: 144esalonat dupa cum urmeaza: -consultanta pe perioada de executie a lucrarilor: 24 luni;
- consultanta in perioada de garantie a lucrarilor: 120 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostarzi si Drumuri Nationale din Romania-Directia Legislatie, Contencios si Contracte
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643310, Email: [email protected], Fax: +40 213120984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2011 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer