Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Servicii de curatenie la sediile Camerelor de Conturi Judetene ?


Anunt de participare numarul 141589/25.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Punct(e) de contact: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Tel. +40 213078874, In atentia: Aurelia Pascaru, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.rcc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Servicii de curatenie la sediile Camerelor de Conturi Judetene ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: In diferite locatii din tara, in functie de loturile prezentate in anexa 1B? conform specifica?iilor din Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract pentru asigurarea serviciilor de curatenie a sediilor institutiei(SEDIILE CAMERELOR DE CONTURI JUDETENE).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cele 42 de loturi din prezenta documentatie. Durata: 10luni aferente anului 2013/fiecare lot, de la data semnarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a constitui GP in cuantum de 179 lei/lot.valabilitateGP: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pt. GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Constituirea garantiei de participare se va face conform art. 86 si art.87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de participarese va face: potrivit prevederilor art 86 din HG nr.925/2006 emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original la deschidere. Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, conform Formularului 9.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.In cazul nedepunerii garantiei de buna executie in termenul stabilit, Curtea de Conturi a Romaniei va retine garantia de participare constituita in favoarea sa si isi rezerva dreptul de a hotari anularea contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca of care a fost stab castig este o of depusa in comun de mai multi ofert, inainte de incheierea contr, legaliz asoci ofertantilor respectivi si desemnarea unui lider care se va incheia contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 5;
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Doc. solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul .Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Form 8;
In situatia in care din doc solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Doc. solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul .
Cerinta nr. 3
Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Form 10;
Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati pers care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu pers ce detin functii de decizie in cadrul aut. contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: PUFAN GEORGE- secretar general, reprezentant legal al Curtii de Conturi a Romaniei, MITROI MONICA - director economic, PASCARU AURELIA-director investitii, achizitii publice si patrimoniu.
Persoanele care aproba/semneaza documente emise sau in legatura cu procedura de atribuire:
NANIS DRAGOS ? consilier juridic
HUBATI VALENTINA ? consilier superiorLAZAR VALENTINA ? consilier superior
DUMITRU EUGEN ? consilier superior
SIMION MIHAELA ? consilier superior urmand a se constitui ulterior comisia de evaluare a ofertelor.
Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul .Cerinta nr. 4
Certific. participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 6
Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
Nota :
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului sus?inator. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societa?ile bancare, de asigurari, sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise ?i implicit folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
NOTA
La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf gen din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conf.Form 7 si se va depune in original.
Val medie globala a Cifrei de Afaceri.Cerinte min: Val.medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), este stabilita pentru fiecare lot in parte si trebuie sa fie cel putin egala cu 17.850 lei.Det.valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care op.ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pt echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din op.ec. incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de inf gen din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conf Form 7 si se va depune in original.Val medie globala a Cifrei de Afaceri.Cerinte min: Val.medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), este stabilita pentru fiecare lot in parte si trebuie sa fie cel putin egala cu 17.850 lei.Det.valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care op.ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pt echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din op.ec. incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Det.valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din val. impusa.Asocierea formata exclusiv din op. ec. incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica.1.Declaratie privind echip tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea corespunzatoare a contract.de servicii, insotita de doc. justif. care sa ateste existenta echipam.2.Prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate.In cazul in care beneficiarul este un client privat si.Din motive obiective, op ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op ec. 3.Experienta similara ? Raportata pt. fiecare lot in parte, ofertantul va face dovada de prestari servicii similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 17.850 lei, fara TVA, la nivelul a maxim un contract (Form.11).4.Decl ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 5.Prezentarea certif de calif./absolvire pt servicii de curateni
Prezentcertif de asig a calitatiiDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta doc care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Com.Europ., astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate; Se accepta echivalente ale certif ISO 9001 :2008, cu precizarea ca aceste certif sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certif., cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in lb rom.de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orig"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind capacitatea tehnica.1.Declaratie privind echip tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea corespunzatoare a contract.de servicii, insotita de doc. justif. care sa ateste existenta echipam.2.Prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate.In cazul in care beneficiarul este un client privat si.Din motive obiective, op ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op ec. 3.Experienta similara ? Raportata pt. fiecare lot in parte, ofertantul va face dovada de prestari servicii similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 17.850 lei, fara TVA, la nivelul a maxim un contract (Form.11).4.Decl ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 5.Prezentarea certif de calif./absolvire pt servicii de curateniePrezentcertif de asig a calitatiiDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta doc care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Com.Europ., astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate; Se accepta echivalente ale certif ISO 9001 :2008, cu precizarea ca aceste certif sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certif., cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in lb rom.de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orig"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2013 14:00
Locul: Sediul autoritati contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele delegate de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal, situate pe primul loc : -in cazul in care vor existapreturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2013 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer