Licitatie Publica - : Servicii de elaborare si mentenanta pentru website-uri,
Anunt de participare numarul 103047/29.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei nr 1A sect 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel. 021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062324, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel. 021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062324, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel. 021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Alte Autoritati Publice - Administratie Publica UCRAP
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Servicii de elaborare si mentenanta pentru website-uri,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Piata Revolutiei nr. 1 A sect 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare si mentenanta pentru website-uri, conform Caiet Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborare si mentenanta pentru website-uri, conform Caiet Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2010 pana la 18.08.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PRESTATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent.
Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator solicitat la pct. V.2. In cazul in care documentele ofertei sunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar si pentru aceasta persoana, sau echivalent.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura. Certificat de inregistrare al societatii.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ?Formular nr. 6.
Documentul solicitat mai sus va fi prezentat in original.
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007 2008 si 2009vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care Operatorul economic este infiintat dupa 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani respectiv 2007, 2008, 2009 care sa demonstreze experienta operatorului economic in domeniul elaborarii si mentenantei pentru website-uri, conform caietului de sarcini (se va completa Formularul nr. 7 - Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani) B. Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a minim 1 contract care include si servicii de elaborare website, cu valoare mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 50% din valoarea estimata a lotului pentru care oferteaza, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 10:30
Locul: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea la sedinta de deschidere se va face in baza unei imputerniciri din partea firmei ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062324, Romania, Tel. 021/778.70.70, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 09:51