Licitatie Publica - : ?Servicii de formare continua a personalului Autoritatii de Audit implicat in auditarea instrumentelor structurale?
Anunt de participare numarul 141118/18.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Punct(e) de contact: AURELIA PASCARU, Tel. +40 213078874, In atentia: George PUFAN, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.rcc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: ?Servicii de formare continua a personalului Autoritatii de Audit implicat in auditarea instrumentelor structurale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: In afara Buc pentru seminarii ?i ateliere de lucru, respectiv in afara ?arii pentru vizitele de st. in institu?ii europ rec. in domeniul formarii pe Instrumente Struct.e cf specifica?iilor din CS
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de formare profesionala specializata pentru continuarea pregatirii personalului de specialitate al Autoritatii de Audit - Curtea de Conturi a Romaniei in scopul acoperirii unor nevoi generale si specifice de formare, sub forma unor cursuri, seminarii, ateliere de lucru, etc, respectiv vizite de studiu prin care se realizeaza schimbul de experienta la nivelul unor institutii similare ale UE, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80510000-2 - Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea sau domeniul global(inclusiv, dupa caz, toate loturile si optiunile
Valoarea estimata fara TVA: 2, 504, 618RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP - 50.092lei Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie conform art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006, sau prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORM2. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus, dar nu mai mica de 1% din Ve fara TVA ?FORM 9. Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Of desemnat castigator trebuie sa constituie GBE a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia. GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, conform Formularului 15.GBE se va constitui in cuantum de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.In cazul nedepunerii GBE in termenul stabilit, CCR va retine GP constituita in favoarea sa si isi rezerva dreptul de a hotari anularea contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
B.S. Proiect co-finantat din FEDR prin POAT 2007- 2013 Cod SMIS 25272.Plata se va efectua lunar prin OP din Trez muni Buc, in contul deschis la trez de catre ofert
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care of stabil castig este o of dep in comun CCR imp inainte de inche contr legaliz asocierii of si desemn unui lider al asocierii de catre toti asociatii lider cu care se va incheia cont
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 4A; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 4B;
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare;
Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de structura deimpozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare.
Nota: a) Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul/bugetele din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3 Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului 5;
Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie:
1.George PUFAN ? Secretar general
2.Monica MITROI ? Director
Comisia de evaluare a ofertelor:
Pascaru Aurelia ?Presedinte
Dumitru Eugen?Membru
Marza Florentina ?Membru
Alexandru Corina ?Membru
Gavrila Delia Clara ?Membru
Macovei Claudia?Membru
Burechea Mirela Claudia ? Membru de rezerva
Maghiar Livia?Membru de rezerva
Valentina Hubati?Membru de rezerva
Cerinta nr. 4
Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 6 Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in
documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
Nota: In cazul unei asocieri, declaratia se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta.
Nota: Documentele solicitate pentru situatia personala trebuie prezentate de ofertant si de fiecare membru al asocierii. Subcontractantii vor prezenta Formularul 5 in original.
In cazul ter?ului sus?inator, acesta trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 4A si Formularul 5 in original.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului sus?inator. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societa?ile bancare, de asigurari, sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise ?i implicit folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Restul documentelor solicitate pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Autorizatia de prestare a serviciilor de formare profesionala emisa in conditiile OG nr. 129/2000 ? cu modificarile ?i completarile ulterioare si ale Ordinului comun MMSSF/MECT nr. 353/5202/2003 ? cu modificarile ?i completarile ulterioare, prin care pot fi realizate servicii de formare profesionala aferente domeniilor de pregatire mentionate in caietul de sarcini, valabila la momentul deschiderii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Ofertan?ii vor demonstra ca sunt autorizati, conform clasificarii ocupationale, sa organizeze programe de perfectionare si/sau specializare pentru auditori publici externi/auditori financiari/auditori interni in sectorul public si programe de initiere/calificare/perfectionare/specializare in domeniile management, comunicare si negociere (se accepta aceste domenii si in cadrul autorizarii unor competente comune/grupari de competente De asemenea, fiecare membru al asocierii va prezenta autoriza?ia care sa ateste capacitatea de prestare a serviciului de formare profesionala pe care il va presta. In cazul existen?ei unui subcontractant, acesta va prezenta autoriza?ia care sa ateste capacitatea de prestare a serviciului de formare profesionala pe care il va presta, in cazul in care subcontractantul presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita aceasta autoriza?ie.
Nota: Ofertantul castigator trebuie sa depuna toate diligentele si sa asigure valabilitatea autorizatiei de prestare de servicii de formare profesionala pe toata perioada derularii contractului.In cazul persoanelor juridice/fizice romane documentele solicitate pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale trebuie prezentate de ofertant si de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza (indiferent de ponderea implicarii), in masura in care acestia presteaza servicii de formare profesionala, in conditiile legislatiei nationale mentionate in fisa de date.
Fiecare subcontractant va prezenta autoriza?ia care sa ateste capacitatea de prestare a serviciului de formare profesionala pe care il va presta, in cazul in care subcontractantul presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita aceasta autoriza?ie. In cazul persoanelor juridice/fizice straine:
se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, potrivit situatiei in care se afla in cadrul prezentei proceduri de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant).
Mentionam ca in cazul implicarii unui asociat/subcontractant strict in organizarea facilitatilor suport necesare prestarii serviciilor de formare profesionala (suportul logistic si administrativ) nu este necesara prezentarea autorizatiei de prestare a serviciilor de formare profesionala.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Traducerea se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Nota : documentele solicitate pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie prezentate de ofertant si de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nu se solicita prezentarea acestor documente de catre subcontractanti. Totusi, autorizatia de prestare a serviciilor de formare profesionala emisa in conditiile legii aplicabile trebuie prezentata de catre subcontractant in cazul in care subcontractantul presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita aceasta autorizatie.
La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Valoarea medie globala a Cifrei de Afaceri
Bilantul contabil
Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati sau subcontractanti(daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani
Experienta similara
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor cheie din cadrul echipei de proiect
Declaratie privind baza tehnico-materiala
Prezentare certificat de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
49%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 14:00
Locul: Bucuresti, str. Lev Tolstoi, nr.22-24, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertantii participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Daca da, trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect co-finantat din FEDR prin POAT 2007 ? 2013 ?Sprijin pentru Autoritatea de Audit pentru dezvoltarea activitatilor de formare?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare publicarii continutului documentatiei deatribuirepe site-ul SEAP;10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Conturi a Romaniei, Directia de Investitii Achizitii Publice si Patrimoniu
Adresa postala: Adresa: Str. Lev Tolstoi, nr. 22-24, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Tel. +40 213078874, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2012 15:13