Licitatie Publica - « Servicii de intretinere, reparatii, asigurare piese de schimb si materiale consumabile pentru copiatoarele din dotarea S.H. Bistrita Piatra Neamt »
Anunt de participare (utilitati) numarul 114355/20.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita-Piatra Neamt, Str.Lt.Draghiescu, nr.13, ,Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel. 0233207141, In atentia: Nicoleta Coman, Email: [email protected], Fax: 0233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu caital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
« Servicii de intretinere, reparatii, asigurare piese de schimb si materiale consumabile pentru copiatoarele din dotareaS.H. Bistrita Piatra Neamt »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate in locatiile Sucursalei Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt mentionate in Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 59, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere, reparatii, asigurare cu piese de schimb si materiale consumabile pentru copiatoarele din dotareaS.H. Bistrita Piatra Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 59, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.100, 00 lei;garantie de buna executie-5% din valoarea fata TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti/cu contract autentificat la notar
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta.Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei-prezentat in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare emis de ORC?xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de MFP?ANAF?xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani-Se vor prezenta principalele prestari de servicii similare cu cele ce fac obiectul achizitiei-insotita de o recomandare /document constatator din partea beneficiarului serviciilor prestate in ultimii 3 ani.Certificate de atestare tehnica pentru autorizarea activitatii de intretinere/reparatii, emise de firma producatoare sau reprezentantele ei si documente care atesta ca personalul care executa operatiile de intretinere/reparatii este calificat prin cursuri de specializare pentru echipamentele marca Minolta.Mostre: se vor prezenta numai pentru materialele consumabile, pentru toate pozitiile din Lista cu materiale consumabile din Caietul de SarciniMostrele depuse de operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica vor ramane la sediul autoritatii contractante pe toata perioada de derulare a contractului. Informatii privind subcontractantii.Informatii privind asocierea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
443A/11.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale , , Bistrita??-Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.Delegatii ofertantilor vor prezenta imputernicirea din partea acesteia si actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura aleasa este Licitatia deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A. ? S.H. ?Bistrita?- Piatra Neamt-Consilier juridic Birou Contracte
Adresa postala: Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, ,Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. 0233 - 207141, Email: [email protected], Fax: 0233 - 207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 12:32