Licitatie Publica - -?Servicii de intretinere si curatenie sedii administrative si de exploatare pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA-zonele Muntenia,Dobrogea,Banat
Anunt de participare (utilitati) numarul 123558/15.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Maria Tauru, Tel. 0735310550, Email: [email protected], Fax: 0372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprinderi care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
-?Servicii de intretinere si curatenie sedii administrative si de exploatare pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA-zoneleMuntenia, Dobrogea, Banat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sedii/locatii ale autoritatii contractante sau ale asociatilor-conform anexelor de la caietul de sarcini, pentru Municipiul Bucurestisi judetele: Ilfov, Giurgiu, Timis,
Arad, Caras-Severin, Hunedoara,
Constanta, Calarasi, Ialomita, Tulcea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile includ toate activitatile necesare aducerii spatiilor sediilor si locatiilor in starea optima de curatenie si igiena.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90919000-2-Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total-suprafata totala imobile-108.910, 86 mpdin care suprafata dura-120.644, 70 mp si suprafata mochetata-20.672, 10 mp;suprafata jaluzele verticale-15.737 mp; suprafata pereti cortina-11.327 mp; suprafata spatii exterioare pentru curatenie si deszapezire-20.091, 18 mp si materiale igienico-sanitare in valoare totala de 1.551.150, 00 lei, detaliate in caietul de sarcini ?cap.2, cap.7 si Anexele 1-4
Valoarea estimata fara TVA: 11, 723, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: 101.600, 00 lei (50.800, 00 lei?IMM) din care: LOT I-31.000 lei (15.500, 00 lei?IMM)LOT II-28.400 lei (14.200, 00 lei?IMM)LOT III-42.200 lei (21.100, 00 lei?IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligib, Decl-neincadrarea in sit. prev art.181 OUG 34/2006, Decl.neincadr in
sit. art. 69 indice 1 din OUG34/2006, Certif. particip. la licit cu oferta independenta, Certif.ORC, certif ptr.plata impozite, taxe catre stat si locale; doc.doveditoare ca forma de inreg. ca pers.jurid.in tara unde e stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2008, 2009, 2010), Inform. privind situatia financ., bilant contabil-copie conf.cu original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu servicii simil.prest.in ultimii 3 ani, de natura serv. ofertat cu cerificate de buna calitate/lot, decl.SSM-PSI., certif : ISO 9001/2008, 14001 SI 18001 sau documente echivalente acestora, inform.privind pers de spec/lot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se ofert.pretul/lot.LE va fi intr-o singura runda-1 zi lucratoare, cu ofertantii admisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2011 15:00
Locul: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd.Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 16:01