Licitatie Publica - « Servicii de proiectare pentru faza DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul ??Pasaj peste A1 Bucuresti ? Pitesti km 73+160"
Anunt de participare numarul 104387/20.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Servicii de proiectare pentru faza DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul ??Pasaj peste A1 Bucuresti ? Pitesti km 73+160"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pasaj peste A1 Bucuresti ? Pitesti km 73+160
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Servicii de proiectare pentru faza DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul ??Pasaj peste A1 Bucuresti ? Pitesti km 73+160"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
« Servicii de proiectare pentru faza DALI, PT si DDE, inclusiv servicii de Asistenta tehnica pe parcursul executiei la obiectivul ??Pasaj peste A1 Bucuresti ? Pitesti km 73+160"
Valoarea estimata fara TVA: 52, 702RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul de stat pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.05.2010;catre bugetul local la data de 31.05.2010. Certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizata.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Se va tine cont de sistemul de plati international.
Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007, inclusiv cele privind activitatea aferenta indeplinirii obiectului viitorului contract de achizitie publica.Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil (fara notele explicative) la 31.12.2008 sila 31.12.2009, vizate de organele competente.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti ? daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri, valoare minima de: 105.405 lei/ 24.727 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor executari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, astfel cum este mentionata in anuntul de participare).- Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada executarii (incepere si finalizare) unor servicii in ultimii 3 ani prin prezentarea unui singur contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare (aceeasi categorie, conform cod CPV), cu precizarea ca acestea trebuie sa priveasca lucrari de reparatii pod care au constat in ridicarea suprastructurii cel putin 50 cm inaltime, lucrari executate sub circulatie.Perioada de referinta de 3 ani pentru experienta similara se socoteste prin raportare la:
- in ce priveste inceperea serviciilor: data incheierii contractului sau, dupa caz, la data subsecventa a inceperii prestarii serviciilor (daca cele doua date nu coincid)- in ce priveste finalizarea serviciilor: data-limita de depunere a ofertelor, astfel cum este mentionata in anuntul de participare.Recomandari/Certificate constatatoare din partea altor beneficiari/clienti.
Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
Documentele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii.Se va prezenta Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente.
Documentele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii.
Se va prezenta Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente.
Documentele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului.Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele dincaietul de sarcini, pe toata durata de valabilitate a viitorului contract de achizitie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara, valoare minima (fara TVA): 26.351 lei /6.182 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77113, Romania, Tel. 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. 0213186684, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 15:52