Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Servicii de reparatii si intretinere a elementelor de mobilier urban in Municipiul Brasov?


Anunt de participare numarul 116949/16.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaileanu Dan, Tel. +40 268 416550/128, In atentia:  Dudu Alice, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Servicii de reparatii si intretinere a elementelor demobilier urban in Municipiul Brasov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii si intretinere a elementelor demobilier urban in Municipiul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50850000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii si intretinere a elementelor demobilier urban in Municipiul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 3, 225, 806.45RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplic. art. 122 lit. jOUG 34/2006 . supl. pt.1-30 aprilie 2012, max 25% din serviciile din 2011
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 11 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE -32.258 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului- formular 10 A;Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la protectia muncii.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat privind impozitele si taxele locale, in perioada de valabilitate, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza cu datorii la data eliberarii certificatului;
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor.
Certificat constatator in original , copie legalizata sau conform cuoriginalul emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 30.06.2010 inregistrat laorganele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport.
-Ofertantul va prezenta in licitatie o declaratie pe propria raspundere ca daca va fideclarat castigator se obliga ca in termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data semnarii contractului sa faca dovada detinerii sub orice titlu pe raza municipiului Brasov ca punct de lucru un atelier autorizat pentru prestarea activitatilor de lacatuserie, confectii metalice, care va fi utilizat si ca dispecerat inclusiv in zilele nelucratoare si sarbatori legale.-Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani.
-Declaratie privind personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va face dovada ca detine cuorice titlu (acte de proprietate, inchiriere, leasing) urmatoarele mijloace de transport: Mijloace de transport: autocamion cu instalatie de ridicat, autobasculanta, doua autoutilitare cu mase autorizate pana la 3, 5 tone, autoturism pentru control, verificari si receptii;grup electrogen, grup sudura, compresor, picamer, polizor (fix, pendular si unghiular), masini de gaurit, rezervor de apa min. 1000 l sau cisterna, aparat de curatare cu apa sub presiune, tip WAP.- dovada unei experiente similare in ultimii 3 ani, respectiv, un contract de prestari servicii avand ca obiect prestarea de servicii similare de o valoare minima impusa de 400.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 11:00
Locul: SALA DE CONSILIU - PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SI IMPUTERICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In anul 2011 Autoritatea contractanta va deconta suma de 600.000 lei cu TVA inclus.Autoritatea poateaplica art. 122 lit. j din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Serviciile prestate pot fi suplimentate pentru intervalul 1-30 aprilie 2012, cu maxim 25% din serviciile prestate in anul 2011, in functie de valoarea creditelor bugetare care vor fi alocate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  : 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios
Adresa postala:  B-dul Eroilr nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/41441, Email:  [email protected], Fax:  0268/414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  5000007, Romania, Tel. 0268416550/149, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer