Licitatie Publica - " Servicii de verificare metrologica, reparatie, revizie contoare energie termica"
Anunt de participare (utilitati) numarul 12727/05.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel.0241616881, In atentia: dnei Nita Mihaela, Birou Achizitii Publice, e-mail: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): www.radet-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Servicii de verificare metrologica, reparatie, revizie contoare energie termica"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: locatiile contoarelor care se regasec in anexa 1 a caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect : demontare, revizie si verificare metrologica, remontare contoare de energie termica; eventuale reparatii si inlocuiri de subansamble; reabilitari montaje incalzire si apa calda de consum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74300000-2 - Servicii de testare, de inspectie, de analiza, de monitorizare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se regasesc in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 419, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
cantitatile se pot suplimenta in limita a 5% din cantitatea initiala
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare: 6000 ron2.Garantia de buna executie: 5 % din valarea totala fara tva a contractului, din care 0, 5% inainte de data incheierii contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii, plata se va face in lei, in termen de 30 de zile de la data emiterii facturilor penru fiecare locatie in parte finalizata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conf. cu art. 44 si 45 din O.U.G.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat
b)Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale.
Ambele certif. trebuie sa fie valabilela data deschiderii ofertelor.
c)Declaratie privind eligibilitatead) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.UG.34/200
e) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu max. 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor, Autorizatie de functionare , Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf.gen.;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2000000 ron;
Bilant cont. anual, depus la D.F.P pe ultimii 2 ani cubalantele de verif. contab. ;Prez. indic.: Rata autonomiei financ.%;Rata solvab. patrim. ;Rata solvab.gen. ;Rata lichid. curente ;
scrisoare de bonitate bancara eliberata inainte de data de deschidere a ofertelor cu max. 30 de zile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a princ. serv.in ultimii 3 ani min.4 recomandariInf.ref.la echip.teh., pers.teh.de special.pt.asig. control. cal.
Inf.ref.la stud., pregat.prof.si calif.pers.de conduc.si ale pers.resp.pt.contrac.
O declar.ref.la efec.medii anuale ale pers. si ale cadrelor de cond.in ultimii 3 ani
Inf.ref.la utilaj., instalat., echip.teh. de care poate dispune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in urma unei solic. scrise cu o zi inainte de la Birou Achizitii Publice, la casierie( pana la ora 11.30) sau cu O.P.incepand cu data de 07.05.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2007 13:00
Locul: Bdul Tomis, nr. 107 , Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, ofertantii in urma unei imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]@[email protected]@cnsc.ro, Fax: 021/3104602
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la luarea la cunostiinta a unui act al autoritatii contractante pe care contestatarul il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma De Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul Tomis. nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 9000669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 12:49