Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - « Servicii integrate de consultanta si instruire in vederea proiectarii, documentarii si implementarii unui sistem integrat de mangement calitate mediu in conformitate cu cerintele familiei de standarde ISO 9000 si ISO14000(ultima editie) , inclusiv


Anunt de participare (utilitati) numarul 19025/14.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel.0256308338, In atentia: Sedan Erica, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
« Servicii integrate de consultanta si instruire in vederea proiectarii, documentarii si implementarii unui sistem integrat de mangementcalitate mediu in conformitatecu cerintele familiei de standarde ISO 9000 si ISO14000(ultima editie) , inclusiv pregatirea/formarea de auditori interni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: achizitor- str. Episcop Joseph Lonovici nr.4 Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii integrate de consultanta si instruire in vederea proiectarii, documentarii si implementarii unui sistem integrat de mangementcalitate mediu inclusiv pregatirea/formarea de auditori interni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141110-3 - Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii integrate de consultanta si instruire in vederea proiectarii, documentarii si implementarii unui sistem integrat de mangementcalitate mediu inclusiv pregatirea/formarea de auditori interni
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2000 lei , garantiei de buna executie a contractului 10%din valoareacontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii- Program de investitii 2007.Platile se vor efectua in lei prin OP in maxim 30zile de la acceptarea facturilor la plata in baza PV de receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op.ec.declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibil;Decl.priv.cal.de partic.la proc;Decl.neincadrarea in art.181 din OUG34/2006 prez certificate de atestare fiscala pt.plata impozit, taxe si contrib de asig soc emis de ANAF si certific.de plata a impozit si taxe la bug localeadm locala sau certific similare emise de autorit din tara in care este stab of.care conf.plata acestora la data de31.05.07 Certif.of.reg.comert., Autoriz ca furnizor de formare profesion-Certif constat de of. reg.comert, in care sa fie inscris ca obiect de activit, educarea si acordarea de consult.in dom managemant calitatii si al mediului/Autoriza de funct pt.pers.jur/fiz romane.Doc.care doved o forma de inreg.si atest dpdv prof pt.pers.jur/fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra afaceri pe ultimii 3 ani Cerinta minima: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 450000lei(reprez 138011euro, la data de12.06.07)Bilant contabil la 31.12.2006 vizat.Atunci cand un grup de op.ec.depune oferta comuna, sit.ec.si financ.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membr.grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List.serv prest.in ultim 3 ani;Exp simil-de 5 ani in serv de consult in proiect implem si audit sist manag al calit-med, indepl in ult 5 ani a 3 ctr de consult in sect de utilit publ cu cel putin 1000 ang.;Inf.ref.la preg.prof.cer.min.auditori certif-se va prez.cert.de calif.cu exper.de 2 ani in activ de audit si care au efect/partic la 4 audit.de sist. Inf ref.la echip.tehn a op.ec;Lista cu subctr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 6 RON
Conditii si modalitate de plata: DA hartie se obt de la B Contracte max 4 zi de la solic la fax0256430631 Plata la casierie ora 8-10;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str. Episcop Joseph Lonovici nr.4 - parter , sala de instructaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda; nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256/308348, Fax: 0256/430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer