Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - -Spalat materiale textile , salubrizare spatii sdministrative si dormitoare de personal ''


Anunt de participare (utilitati) numarul 145671/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Str. Garii., nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 0731990442, In atentia: Sandu Glujdea, Email: [email protected], Fax: +40 0372561611, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
-Spalat materiale textile , salubrizare spatii sdministrative si dormitoare de personal ''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: subunitatile STFC Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 086, 514.17RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contract subsecvent la un an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Spalat materiale textile , salubrizare spatii sdministrative si dormitoare de personal din subunitatile STFC Timisoara ''
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-conform anexelor la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 086, 514.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Ofertantul trebuie sa constituie g.p. in cuantum de 10865lei, valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. G.p. este raportata la valoarea acordului cadru si se va depune in contul nr.RO34BPOS36003308034ROL01 sau la casierie, OP; scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, in orig; - orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii g.p. vor fi respinse. Echivalentul in lei/alta valuta se va stabili la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. - Cuantumul g.b.e. a contractelor de achizitie publica: 5% fara TVA(2, 5% pt.IMM) din valoarea de atribuire a contractului subsecvent; - Mod de constituire a g.b.e. a contractului de achizitie publica subsecvent: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;
c) Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj). Din documentele prezentate ca dovada, trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de platascadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;
d) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
e) Declaratie pe proprie raspundere conf art.691) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : : Blagaila Florin- Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Popa Ioan ? Sef Serv Tehnic. , Glujdea Sandu ?ec. Birou Patrimoniu Achizitii., BrindescuTraian ? Sef ServiciuJuridic , Vlaicu Gheorghe ?Sef Birou , Moisil Valeriu - Serv.Conta , Cernescu Alina ? jurist ; Aluna Popescu ? ing.Serv Tehnic; Albu loredana -insp. Serv Tehnic. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului/ofertantului ;Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Pentru persoane fizice/juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.(documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata).2) Candidatii persoane juridice romane vor prezentaAutorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement tehnic feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente, in conformitate cu cerintele OMT 290/2000, valabila la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Operatorul va prezenta un angajament/declaratie ca, in cazul in care acestea expira pe perioada de derulare a acordului cadru/contractului, le va reinnoi, iar candidatii/ofertantii persoane juridice straine vor prezenta certificate sau alte documente echivalente, pentru obiectul acordului cadru/contract, emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a candidatului, valabila la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-a) bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2012.b) informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceriin domeniu de activitate aferent obiectului contractului/acord cadru intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani;
Modalitatea de indeplinire
-se va depune documentul in copie lizibila conform cu originalul si se va face dovada depunerii acestuia.- se va completa si depune in original formularul din , , Sectiunea formulare ''.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-a) O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
b) Declaratie rferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;
c) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului/acordului cadru de prestari servicii ;
Modalitatea de indeplinire
- se vor completa si depune in original formularele din , , Sectiunea formulare ''.
-Standarde de asigurare a calitatii
( ISO 9001 sau echivalent ).F.Standarde de protectie a mediului
implementarea sistemului de management al mediului sau alte probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ( ISO 14001sau echivalent).
Modalitatea de indeplinire
-Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate, la ofertant/candidat ( ISO 9001 sau echivalent ).- Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de management al mediului sau alte probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ( ISO 14001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 10:00
Locul: STFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Orice oferta valabila pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date a achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor Note: a. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. b.ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei. c.ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. - Limba de redactare a ofertei si a propunerii tehnice si financiare -Romana - Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Timisoara - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Garii. nr 2a , ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Afghanistan, Tel. +04 0731990447, Email: [email protected], Fax: +04 0372561611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer