Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Studiu de fezabilitate ? Centrala electrica solara in localitatea Tudor Vladimirescu ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 140567/19.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Contracte, Tel. +40 233207141, In atentia: Nicoleta Coman, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Studiu de fezabilitate ? Centrala electrica solara in localitatea Tudor Vladimirescu ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: in locatia prestatorului, locatia achizitorului si localitatea Tudor Vladimirescu, jud. Braila
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va realiza un studiu de fezabilitate al carui continut va respecta prevederile H.G. nr.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structuriisi metodologieide elaborare a devizului general pentru obiectivede investitii si lucrari de interventii.
In functie de tipul de panouri fotovoltaice ce vor fi utilizate puterea totala a parcului va fi intre 19 MW si 26 MW
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea studiului de fezabilitate pentru realizarea unei centrale electrice solare in localitatea Tudor Vladimirescu, jud. BrailaStudiul se va efectua in 4 etape astfel:
?Etapa I ? Studii preliminare?Etapa II - Studiu de fezabilitate in vederea avizarii proiectului de catre S.C. Hidroelectrica S.A.?Etapa III ? Certificatul de urbanism si documentatii pentru obtinerea avizelor solictate de acesta?Etapa IV ? Studiu de fezabilitate pentru aprobarea indicatorilor (daca se solicita modificari prin certificatul de urbanism si avize)
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4.400 lei (2.200 lei IMM).*Pt. o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valab.gar.de particip: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituire: Depunere in numerar la casieriaaut. contractante;virament bancar, in contul SC HIDROELECTRICA SA Suc. ?Bistrita?P.Neamt deschis la BRD-GSG Suc.Neamt nr.RO40BRDE280 SV02364272800.Se va prezenta dovada platii;Instrument de garantare, emis in favoarea aut. contractante de catre o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se va prez.in original, in cuantumul si pt.perioada prev.in doc.de atribuire.Scrisoarea de garantie bancara va fi redactata in lb. romana/ insotita de trad. legalizata in lb. romana(pt.doc.redactate in alte state).Depozitul constituit va fi in lei, iar banca emitenta este recomandabil sa aiba suc./filiala pe teritoriul Romaniei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de participare se va executa conditionat sau neconditionat.Aut.contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: Isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;Oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;Fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit.In cazul prevazut la art. 278^1 din OUG nr. 34 / 2006. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.200, 00 lei. Garantia de participare se va restitui conf.art.88 din HG 925/2006. Garantia de buna executie: 5% din val. ctr. fara TVA (2, 5% IMM)Garantia de buna executie se poate constituiprin oricare din formele prevazute la art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.
Se va completa Formularul nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Incadrarea la art 181 lit. a), c^1) si d)din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.
Se va completa Formularul nr.3
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul
Se va completa Formularul nr. 44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.
Se va completa Formularul nr. 5Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante:
-Av. Dr. Remus Adrian BORZA - Administratorul Judiciar EURO Insol SPRL
-Remus VULPESCU? Administratorul special-Stefan GHEORGHE ? Director General
-Aurel Lucian COCO?-Director Direc?ie Economica
-Razvan COJOC-Director Divizie Dezvoltare Strategie
-Gabriela TILICEA-Director Direc?ia Dezvoltare-Constantin Romica GRIGORIU - Director
-Costica NECHIT -, Director adj.Economic ?i Comercial
-Stejarel PUREA ? Serviciul Dezvoltare-Dumitru COMASTOC ? ServiciulDezvoltare
-Sorin Bogatoniu?ServiciulContracte Retehnologizare
-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte
-Loredana MAXIM - Consilier Juridic Serviciul Contracte
-Florin RARUTA ? Serviciul Contrate, responsabil procedura
-Marius Marian ? Birou Echipamente
5.Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.
Se va completa Formularul nr. 6 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Se va prezenta un certificat care va contine informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine
Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Sevacompleta Formularul nr.7.1.
Informatiile privind cifra medie de afaceri globalaCerintaminima:
Realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 400.000, 00 lei.Se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Sevacompleta Formularul nr. 7.2.Nota:
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.186 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivindprincipalele prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor)
Cerinta minima:
Ofertantii vor mentiona cel putin un contract similar cu obiectul achizitiei publice respectiv studiu de fezabilitate pentru o centrala electrica solara.
Se va completa Formularul nr. 8Se va enumera minim o prestare similara cu obiectul contractului, respectiv un studiu de fezabilitate pentru o centrala electrica solara, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Se va prezenta pentru prestarea similara mentionata in Anexa 1 la Formularul nr. 8 o recomandare/document constatator din partea beneficiarului respectiv, privind modul de derulare a contractului respectiv, datata si semnatain clar.
Documentele pot fi depuse in original/ copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantDeclaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitateInformatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru domeniul de interes al studiului, precum si persoanele responsabile de indeplinirea contractului pentru care s-a depus oferta.
Cerinte minime:
Ofertantii vor prezenta un tabel cuprinzand echipa de specialisti responsabila pentru indeplinirea contractului, alcatuita din cel putin urmatoarele persoane:
Manager proiect: Dovada coordonarii de catre acesta a cel pu?in unui proiect privind energia solara. (Denumirea proiectului coordonat si numele beneficiarului proiectului.)
Proiectant in realizarea de Studii de Fezabilitate;
Dovada participarii acestuia la cel pu?in un Studiu de Fezabilitate in domeniul energiei in calitate de proiectant. (Denumirea proiectului la care aparticipat in calitate de proiectant si numele beneficiarului proiectului.)
Expert geotehnic.
Dovada participarii acestuia la cel pu?in un proiect privind expertiza geotehnica in calitate de expert geotehnic. (Denumirea proiectului la care aparticipat in calitate de expert geotehnic si numele beneficiarului proiectului.)
Specialist geodez
Dovada participarii acestuia la cel pu?in un proiect privind geodezia in calitate despecialist geodezic. (Denumirea proiectului la care aparticipat in calitate de specialist geodezic si numele beneficiarului proiectului.)
Specialist in elaborarea studiului de solutie pentru racord retea electrica;Dovada elaborarii a cel pu?in un studiu de solu?ie pentru racordarea unei capacitati de producere a energiei electrice la reteaua electrica.(Denumirea proiectului pentru care a elaborat un studiu de solu?ie pentru racordarea unei capacitati de producere a energiei electrice la reteaua electrica si numele beneficiarului proiectului.)
Specialist in realizarea documentatiei necesare pentru exproprierea din cauze de utilitate publica;
Dovada elaborarii a cel pu?in unei documentatii necesara pentru exproprierea din cauze de utilitate publica. (Denumirea proiectului pentru care a elaborat o documentatie necesara pentru exproprierea din cauze de utilitate publica si numele beneficiarului.)
Specialist in elaborarea documentatiei privind obtinerea acordului de mediu;
Dovada elaborarii a cel pu?in unei documentatii necesara pentru obtinerea acordului de mediu. (Denumirea proiectului pentru care a elaborat o documentatie necesara pentru obtinerea acordului de mediu si numele beneficiarului.)
Specialist in realizarea documentatiei privind obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
Dovada elaborarii a cel pu?in unei documentatii necesara pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor. (Denumirea proiectului pentru care a elaborat o documentatie necesara pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor si numele beneficiarului.)
Se vacompletaFormularul nr. 9
Se vor prezenta anexat la formular CV-uri pentru personalul de specialitate care va participa la derularea serviciilor in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes siasigurarea solicitarilor din cerinta minima, copie dupa atestatele/ diplome/ legitimatii vizate la zi.
Se va completa Tabelul din Anexa 1 la Formularul nr. 9
3.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiCerintaminima:
Ofertantii trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele:
Aparatura de calcul si de imprimare a documentatiilor si planurilor;
Aparatura specifica topo-geodezica;
Aparatura specifica geologica;
Se va completa Formularul nr. 10
4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
Lista se va intocmi conform fomularului nr. 11In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare, conform formularului nr. 12
La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
5.Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Nota: Oferta comuna - In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea contractului.
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune. Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere- Formular nr.13, fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.
De asemenea, se va prezenta ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006? Formularul nr. 5.
- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia, asa cum se precizeazala art.193 din OUGnr.34/2006.
Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
90666
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2012 14:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, Piatra Neamt, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauzab)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat casubcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conf. art.16, alin.(2) din Lg. nr.346/2004: "IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrarisi servicii?.Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Incazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului acarui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^ 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A. - Sucursala Hidrocentrale Bistrita-Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer