Licitatie Publica - ,, Supraetajare si reabilitare termica Scoala generala M.Eminescu din municipiul Zalau cod proiect SMIS 5095
Anunt de participare numarul 93156/15.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA CONDE, Tel.0260/610550/149, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Supraetajare si reabilitare termica Scoala generala M.Eminescu din municipiul Zalau cod proiect SMIS 5095
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Zalau str Crisan nr 15 / a Scoala generala M. Eminescu , corp A
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarealucrarilor de supraetajare , reabilitare termica si inlocuire instalatii sanitare, electrice si termice la obiectivul de investitii Supraetajare si reabilitare termica Scoala generala M. Eminescu« din municipiul Zalau .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului tehnic, alistelor de cantitatisi a caietelorde sarcini, anexate . Potrivit documentatiei de atribuire , ofertantii vor depune oferte in mod obligatoriu pentru listele de cantitati din caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 878, 189RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei pentru participare este de :57.500 lei-prin scrisoare de garantie bancara , ordin de plata , cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program POR 2007-2013 axa 3-4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prvederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si taxele locale-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial-copie dupa Atestat tip B (executie instalatii electrice interioare pt constr. civile si industriale, bransamente aeriene si subterane de 0, 4KV)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
-Prezentarea bilantului contabil la 30.06.2009
-Declaratie privind nivelul lichiditatii generale a ofertantului- Solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani trebuie sa fieminim 5.750.000 lei- nivelul lichiditatii generale a ofertantului-mai mare de 98%-Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5ani
-Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii-Obligatii contractuale in desfasurare
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie privind confirmarea castigului mediu pe societate conform ultimei plati a CAS-ului, respectivluna decembrie 2009.
-Prezentarea listei personalului tehnic de specialitate-responsabil cu indeplinirea contractului si cu urmarirea executiei lucrarilor ( costructii si instalatii ) , informatii privind studiile, pregatirea profesionala, tipul relatiilor contractuale, inclusiv C.V. -urile ,
-responsabil tehnic cu executia,
-responsabilul cu controlul si asigurarea calitatii-Informatii privind subcontractantii / asociatii
-Standarde de asigurare a calitatiiSR EN 9001 :2001 (ISO 9001 :2000),
-Cerinte obligatorii privind prezentarea de standarde de protectie a mediului SR EN ISO 14001 /2004.
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lucrari de constructii: 2000000 lei-Lucrari de instalatii electrice interioare: 400000lei-Lucrari de instalatii de incalzire centrala: 250000 lei-Lucrari de instalatii de apa si canalizare: 170.000 lei-Cordonator proiect inginer constructor angajat propriu cu experienta de minim 15 ani-30 de angajatimuncitori constructori dintoate categoriile-8 muncitori atestati in lucrari deinstalatii electrice interioare-5muncitori instalatori incalzireinterioara(din care cel putin2 sudori atestati ISCIR , )-5muncitori instalatori sanitari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 10:00
Locul: Primaria municipiului Zalau - Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program POR 2007-2013 axa 3-4
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: str T. Vladimiresu nr 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 4700, Romania, Tel.0260617852, Email: [email protected], Fax: 0260617852, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau serviciul juridic
Adresa postala: P-ta I. Maniu nr3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 4700, Romania, Tel.0260610550, Email: [email protected], Fax: 0260661869, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2010 15:10