Licitatie Publica - ,, Transparenta si Eficacitate - Imbunatatirea si modernizarea relatiei cu locuitorii comunei Cumpana prin introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor in cadrul primariei?
Anunt de participare numarul 107026/03.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Punct(e) de contact: PIRVU PAULA, Tel. 0241730788, In atentia: PIRVU PAULA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241739003 int.108, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Transparenta si Eficacitate - Imbunatatirea si modernizarea relatiei cu locuitorii comunei Cumpana prin introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor in cadrul primariei?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Cumpana, Sos. Constantei nr. 132
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Transparenta si Eficacitate - Imbunatatirea si modernizarea relatiei cu locuitorii comunei Cumpana prin introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor in cadrul primariei?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212218-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 899, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 13.000 lei; garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA; garantia se constituie sub una din formele prevazute de art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Fondul Social European in cadrul Programului Operational Dezvoltarea capacitatii Administrative si Fonduri de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta este depusa de catre un grup (asociere) si este castigatoare, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratii privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani a ofertantului va fi de minim 1.700.000 lei.Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind principaleleprestari de servicii similare in ultimii 3ani
Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze printr-un proiectfinalizat* in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), in valoare de 800.000 lei, ca are experienta in furnizarea si instalarea de solutii complete (hardware si software) similare**Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze prin maxim 2 proiectefinalizate* in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), ca are experienta in furnizarea si instalarea de solutii de portal webOfertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze prin maxim 2 proiectefinalizate* in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), ca are experienta in furnizarea si instalarea de sisteme informatice de management al documentelorNota: proiect finalizat* = un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnata acceptanta provizorie pentru indeplinirea sarcinilor asumate de contractanti in proiectul respectiv.proiect similar** = un proiect poate fi considerat similar doar daca acesta cuprinde componentele de servicii/produse solicitate prin prezentul contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7872/27.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria Cumpana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza imputernicirii operatorului economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900742, Romania, Tel. 0241551345, Email: [email protected], Fax: 0241619628, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/instantaprezentare.aspx?idinstitutie=118
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Primaria Cumpana
Adresa postala: Soseaua Constantei, nr. 132 Comuna Cumpana, Judetul Constanta, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Tel. 0241730788, Email: [email protected], Fax: 0241739003, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 14:34