Licitatie Publica - 1. Aparat automat pt determ. temp. limita de filtrabilitate 2.Kit analiza pt. uleiuri de elicopter 3. Ap. de inflamare in vas inchis Martens Pensky 4. Ap. de inflamare cupa deschisa Clevland 5. Spectofotometru de fluorescenta cu raze X
Anunt de participare numarul 13275/09.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Departamentul pentru Armamente
Adresa postala: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77302, Romania, Punct(e) de contact: CONSTATIN FOJICA, Tel.021-313.58.58/2380, Email: [email protected], Fax: 021-3149333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
1. Aparat automat pt determ. temp. limita de filtrabilitate 2.Kit analiza pt. uleiuri de elicopter 3. Ap. de inflamare in vas inchis Martens Pensky 4. Ap. de inflamare cupa deschisa Clevland 5. Spectofotometru de fluorescenta cu raze X
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Otopeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Ap.autom.pt.det.temp.limit de filtrabilit 2.Kit analiz.pt.ulei de elicopt. 3.Ap.de inflam. in vas inchis Martens-Pensky 4.Ap.de infl.cupa deschisaClevland 5.Spectofotometru de fluorescenta cu raze X dispersive dupa lung. de unda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252000-1 - Instrumente de masurare a debitului, a nivelului si a presiunii lichidelor si gazelor (Rev.1)
33253000-8-Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Poz.1 - 1 cpl.
Poz.2 - 1 cpl.
Poz.3- 1 cpl.
Poz.4 - 1 cpl.
Poz.5 - 1 cpl
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.07.2007 pana la 28.09.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Depozitevalorice si garantii solicitate: poz.1- 14.500 roni;poz.2-8.500 roni; poz.3-1.000 roni; poz.4- 1.000 roni;poz.5-5.000 roni, constituite conf. documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare- fonduri bugetare; Plata pe baza de factura si doc. justificative, prin Activ. Trez. si Contab. Publica Bucuresti, cod IBAN RO62TREZ70023600171XXXXX
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract, conf. art. 44 , 45, din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate, caziere judiciare sau late doc. echivalente emise de autoritati competente;
Declaratie pe proprie raspundere si declaratie privind eligibilitate; Certificat constatator emis de O.N.R.C. sau doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale-original; Bilant contabil la 30.12.2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: -poz.1:2.225.000 roni (aprox. 655.000 euro)-poz.2:1.335.000 roni (aprox. 393.000 euro)-poz.3:150.000 roni (aprox. 44.000 euro)-poz.4:150.000 roni (aprox. 44.000 euro)-poz.5:755.000 roni (aprox. 222.000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pt. evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura insotita de o Autorizare de livrare de la producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificate/buletine de analiza si incercari sau alte documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile tehnice ale produselor sau stadarde relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S58-071263 din 23.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 10:30
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte conf. documentatiei de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-3323564, Fax: 021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt precizate in O.u.G. nr. 34/2006, aprobata cu Legea nr. 337/2006, cap. XI, sectiune aIV
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii, Departamentul pentru armamente, Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 13:54