Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 1 Buc Automaturatoare alei si trotuare in sistem leasing pe o perioada de 5 ani, cu avans de 10% si cu valoarea reziduala inclusa in rate


Anunt de participare numarul 82779/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICII COMUNALE SA
Adresa postala: SUCEAVA, RADAUTI, STR.1 MAI, NR.4-6, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: MARGARETA VOLOSIN, Tel.0230561753, Email: [email protected], Fax: 0230561745, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: 0230 521506, Tel.0230 521506, Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Altele: servicii de salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
1 Buc Automaturatoare alei si trotuare in sistem leasing pe o perioada de 5 ani, cu avans de 10% si cu valoarea reziduala inclusa in rate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Franco Beneficiar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 Buc Automaturatoare alei si trotuare in sistem leasing pe o perioada de 5 ani, cu avans de 10% si cu valoarea reziduala inclusa in rate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Buc Automaturatoare alei si trotuare in sistem leasing pe o perioada de 5 ani, cu avans de 10% si cu valoarea reziduala inclusa in rate
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
61 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: = 5.000 Lei, se constituie conf. Doc. de atribuire, garantie de buna executie - 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie4. Certificat constatator, in original sau copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv activitate de productie in cazul producatorului, activitate de comercializare in cazul distribuitorului si activitate de servicii financiare (leasing) pentru societatea de leasing.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) bilantul contabil pentru anul 2007 si anul 2008 2008 vizate de catre DGFPS - in copie.2) declaratie privind Cifra medie de afaceri, informatii generale - Formular B2 - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare (automaturatoare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, minim 2 Recomandari in original sau copie legalizata precum si Contractele si Procese verbale de receptie in Copie, aferente recomandarilor prezentate.b)declaratie pe proprie raspundere referitoare la resursele si echipamentele tehnice angajate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - in original - unitate service agreata de producator;c)Autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti)d)Declaratie privind subcontractantiie)Autorizare emisa de BNR pentru societatea de leasing.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
factorul de evaluare supus reofertarii in cadrul Etapei Finale de Licitatie electronica este "Pretul Ofertei".
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 12:00
Locul: Suceava, str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229, incinta CCIA Suceava , cam. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Servicii Comunale SA
Adresa postala: Str. 1 Mai Nr. 4-6, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0330 401442, Fax: 0330 401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer