Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 1. MASURATORI TOPOMETRICE LA CONSTRUCTII ENERGETICE SPECIALE, HIDROTEHNICE SI LA DEPOZITUL DE ZGURA SI CENUSA DIN CADRUL CET II IASI 2. RAPORT ANUAL PRIVIND URMARIREA COMPORTARII IN EXPLOATARE A CONSTRUCTIILOR ENERGETICE SPECIALE SI HIDROTEHNICE, A DEPOZI


Anunt de participare (utilitati) numarul 75294/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL INVESTITII, Tel.0232/237990, INT.1131, 1231, In atentia: ING. URSACHI SERGIU, Fax: 02312/237990
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL COORDONARE ACHIZITII SI PE SEAP, Tel.0232/237990, INT.1257, In atentia: ING. DOBRE MILICA, Fax: 0232/237992
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990, INT.1222, Fax: 0232/237990
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
1. MASURATORI TOPOMETRICE LA CONSTRUCTII ENERGETICE SPECIALE, HIDROTEHNICE SI LA DEPOZITUL DE ZGURA SI CENUSA DIN CADRUL CET II IASI 2. RAPORT ANUAL PRIVIND URMARIREA COMPORTARII IN EXPLOATARE A CONSTRUCTIILOR ENERGETICE SPECIALE SI HIDROTEHNICE, A DEPOZITULUI DE ZGURA SI CENUSA A CAILOR FERATE SI A PODURILOR DIN CADRUL CET II IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SC CET - IASI SA - SUBUNITATEA CET II HOLBOCA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE:
1. MASURATORI TOPOMETRICE LA CONSTRUCTII ENERGETICE SPECIALE, HIDROTEHNICE SI LA DEPOZITUL DE ZGURA SI CENUSA DIN CADRUL CET II IASI 2. RAPORT ANUAL PRIVIND URMARIREA COMPORTARII IN EXPLOATARE A CONSTRUCTIILOR ENERGETICE SPECIALE SI HIDROTEHNICE, A DEPOZITULUI DE ZGURA SI CENUSA A CAILOR FERATE SI A PODURILOR DIN CADRUL CET II IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71315400-3 - Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE, ANALIZA TEHNICA, CONSULTANTA CONFORM SOLICITARILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 000 si 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 500 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT NOTARIAL INAINTEA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORM 12A
2. DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 - FORM 12B
3. CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE
4. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT
5. CERTIFICAT DE INREGISTRARE
6. CERTFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC DE PE LINGA TRIBUNALUL JUDETEAN
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ULTIMUL BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
2. DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI IN DOMENIUL DE ACTIVITATE AFERENT OBIECTULUI CONTRACTULUI DIN ULTIMII 3 ANI - FORMULAR 20. CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MAI MARE DE 100.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI, CONTININD VALORI, PERIOADE DE PRESTARE, BENEFICIARI, INDIFERENT DACA ACESTIA SUNT AUTORITATI CONTRACTANTE SAU CLIENTI PRIVATI DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL A INCHEIAT CEL PUTIN 1 (UNU) CONTRACT SIMILAR CU O VALOARE MAI MARE SAU CEL PUTIN EGALA CU 10.000 LEI
2. INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE, PRECUM SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE SERVICII
3. DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI, LA CARE SE VA ANEXA CV-URILE PERSONALULUI DE CONDUCERE, PRECUM SI A PERSONALULUI RESPONSABIL PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA- FORM 12I
4. INFORMATII PRIVIND PROPORTIA IN CARE CONTRACTUL DE SERVICII URMEAZA SA FIE INDEPLINIT DE CATRE SUBCONTRACTANTISI SPECIALIZAREA ACESTORA - FORM.12G
5. CERTIFICATE EMISE DE ORGANISME INDEPENDENTE PRIN CARE SA ATESTE FAPTUL CA RESPECTA STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7860/08.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 11:00
Locul: SC CET IASI SA, CALEA CHISINAULUI, NR.25, BIROUL COORDONARE ACHIZITII- SALA LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
AMPLASAMENTUL ESTE LA SUBUNITATEA CET II HOLBOCA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRAATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. A PANU, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET IASI SA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990 -1134, Fax: 0232/237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2009 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer