Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 18.1.6.2 Modernizare mijloace de mobilitate navala pontoane dormitor


Anunt de participare numarul 89070/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Flavius Popa, Tel.319.97.59 int 2491/2344, In atentia: Flavius Popa, Email: [email protected], Fax: 319.98.62, Adresa internet (URL): cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
18.1.6.2 Modernizare mijloace de mobilitate navala pontoane dormitor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locul de dislocare al pontoanelor este IJPF Tulcea
Transportul acestora de la locul de dislocare la sediul santierului si de la sediul santierului in locurile de bazare se va efectua de catre constructor.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea reproiectarii si elaborarea tuturor documentatiilor necesare pentru modernizarea pontonului. Modernizarea pontoanelor va cuprinde schimbarea destinatiei, urmand a fi utilizate in domeniul operativ; reabilitarea corpului si a suprastructurii pontoanelor; recompartimentare in vederea asigurarii urmatoarele functionalitati necesare structurii operative: centrul de comanda, control si supraveghere a frontierei, camera de retinere, camera de armament, spatiu pentru pregatirea echipelor de interventie operativa, alte spatii necesare indeplinirii misiunilor specifice; dotarea cu mijloace de comunicatii (voce - date) si informatica, aparatura specifica de supraveghere si control, mobilier adecvat, sursa de energie proprie, aer conditionat, surse de incalzire proprii, instalatii de filtrare a apei etc.; inscriptionarea acestora in culorile specifice Politiei de Frontiera.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
50245000-4-Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1Pontoane dormitor PD 40 - 5 buc - 3.100.000 Euro
Lot 2Pontoane dormitor PD 50 - 2 buc 1.200.000 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 4, 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pt participare sub forma Scrisorii de garantie, in original(cf Formular4Scrisoare de garantie), pt sumele: 31.000 Euro-Lot 1;12.000 Euro-Lot 2;43.000 Euro, pt ambele loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Planul Indicativ Facilitatea Schengen 2007-2009RO-FSCH -18Intarirea controlului la frontierele externe prin cresterea mobilitatiinavale si terestre a echipelor PFR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
- Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
- Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)b) trebuie sa fie de minim: - 3.100.000 Euro, pentru - Lotul 1 PONTON PD 40;
- 1.200.000 Europentru - Lotul 2 PONTON PD 50.Daca se depune o oferta pe ambele loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot OFERTAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara a ofertantuluib) Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul furnizarii de pontoane de acostare, furnizarii de nave si ambarcatiuni, reparatiilor si/sau modernizarilor de pontoane, nave si/sau ambarcatiuni prin intermediul a maxim 3 proiecte-finalizate in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei valoarea cumulata a acestor proiecte fiind de minimum: - 1.155.000 Euro pentru - Lotul 1 PONTON PD 40;
- 600.000 Euro pentru - Lotul 2 PONTON PD 50, aceasta reprezentand participarea ofertantuluiIn cazul ofertarii ambelor loturi, cerinta pivind experienta similara se va considera indeplinita prin insumarea cerintelor solicitate pentru fiecare lot ofertat.b)Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO-FSCH 18 Intarirea controlului la frontierele externe prin cresterea mobilitatii navale si terestre a echipelor PFR (Planul Indicativ 2007-2009 Facilitatea Schengen )
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40) 319 51 80, Email: [email protected], Fax: (+40)21. 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, conform art. 2562 alin (1), 255 si 281 (1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.00 40 21 326 5555 (int: 615), Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer