Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 19.1.1. Servicii pentru Construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/19.1.1.6. IJPF Timis, Lot 3 SPF Lunga si Lot 4 SPF Beba Veche.


Anunt de participare numarul 79272/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.00 40 21 326 5555 (int: 207 ), In atentia: Iancu Teodora Daniela, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.1. Servicii pentru Construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/19.1.1.6. IJPF Timis, Lot 3 SPF Lunga si Lot 4 SPF Beba Veche.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul IGPF Bucuresti, Amplasamentele IJPF Timis (sediul S.P.F. Lunga, sediul S.P.F. Beba Veche);
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are ca obiect servicii de proiectare pentru reabilitarea/modernizarea SPF Lunga si SPF Bebea Veche si trebuie sa cuprinda: - intocmirea documentatiilor tehnico-economice fazele P.A.C., P.T., D.D.E., Caiet de sarcini, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 10/1995, HG 28/2008, Legea nr. 50/1991, Legea nr. 7/1997, Norme si Instructiuni Tehnice in vigoare)- intocmirea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii de construire, documentatii teren acolo unde este cazul, studii si documentatii necesare pentru punerea in opera a obiectivului (studii de evaluare a impactului asupra mediului, in conformitate cu Directiva UE nr.97/11/CCE, OUG 195/2005, Ordinul nr.860/2002 si HG 918/2002, etc.) - intocmite in 2 exemplare. Proiectantul va obtine toate avizele necesare conform certificatului de urbanism;
- intocmire caiet de sarcini si documentatie de atribuire in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si a formularelor ce vor fi puse la dispozitia ofertantului castigator, pentru lansarea licitatiei de achizitie de lucrari;
- participarea la procedura de evaluare a ofertelor pentru contractele de lucrari, prin experticooptati;
- asigurarea verificarii proiectului de verificatori tehnici atestati;
- asistenta tehnica din partea proiectantului asigurata pe toata perioada de executie a lucrarii in baza proiectului mai sus mentionat;
- elaborarea instructiunilor de exploatare;
- includerea in documentatie a masurilor de protectia muncii si P.S.I. pentru obiectivul de investitii prezentat.Toate activitatile vor fi executate cu respectarea prevederilor, normativelor, reglementarilor tehnice si legislatiei nationale in vigoare la data atribuirii contractului (HG 273/1994, Legea 50/1991, Legea 10/1995 etc).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii A1 Fisa de date achizitiei, pct. 2.2.1 si Sectiunii A3 Caiet de sarcini, pct. 2.3 si pct. 4.2
Valoarea estimata fara TVA: 205, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.08.2009 pana la 30.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara de participare, valabila 90 zile de la deschiderea ofertelor: 850 Euro/Lot3 Lunga;1200 euro/Lot 4 Beba Veche.Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare nerambursabile (Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH 19.1. /Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat, cu desemnarea liderului asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calitatea de participant la procedura
Decl. privind eligibilitatea
Certif. constatator eliberat de Oficiul Reg. Comertului sau echiv. din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
Adresa de la Curtea District./Instanta Competenta/Agentie Guvern. unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca op. ec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de admin. fiscala al unitatii admin-terit. de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv., valabil la data deschiderii ofertelor
Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Certif. pentru plata CAS (pentru statele in care autorit. fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certif. Constatator precum si pentru pers. imputernicita(unde este cazul)ce semneaza declaratia ref. la art.180 si art.181, respectiv Decl. privind eligibilitateaCazier judiciar al companiei(pentru statele unde e aplicabil)
Decl. privind neincadrarea in situatiile art.180 si 181 din OUG nr.34/2006
Op.ec. care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in art.180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echiv. in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1. Formularul 7 Informatii generale2.2.2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.2.2.2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008) sa fie de minim: - 85.000 euro /Lot 3 S.P.F. Lunga;
- 120.000 euro /Lot 4 S.P.F.Beba Veche;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si Formularul 9 Detalierea proiectelor.
2.3.2. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani impliniti la termenullimita pentru depunerea ofertei, cel mult 3 contracte in domeniul proiectarii de constructii civile, instalatii/ sanitare, termice, electrice, gaze si curenti slabi, valoarea cumulata a acestora (participarea ofertantului) fiind de minimum: - 42.000 euro /Lot 3 S.P.F. Lunga;
- 60.000 euro /Lot 4 S.P.F.Beba Veche.2.3.2. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie sa fie indeplinita cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S172-229907 din 05.09.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S120-306113din26.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 12:00
Locul: M.F. P. O.P.C.P.- Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen Proiectul RO FSCH 19.1. Modernizarea si reconfigurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe
VI.3) Alte informatii
1. Modul de aplicare a cerintelor mentionate la punctul III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Sectiunea A1 Fisa de date a achizitiei, atasata prezentului anunt pe www.e-licitatie.ro.2. Termenul de executie pentru indeplinirea cerintelor prevazute la pct II.2.1 este de 2 (doua) luni de la data semnarii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55 int. 615, Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.256^2 si art. 281 alin (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55 int. 615, Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer