Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 19.1.1. Servicii pentru Construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente - 19.1.1.2 Lot 2 IJPF Suceava


Anunt de participare numarul 72225/18.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+4021 326 55 55 int. 209, In atentia: Ana Visinescu, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09; +4021 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.1. Servicii pentru Construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente - 19.1.1.2 Lot 2 IJPF Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul IGPF Bucuresti, Amplasament IJPF Suceava (sediul IJPF Suceava)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are ca obiect servicii de proiectare pentru reabilitarea/modernizarea sediului IJPF Suceava si trebuie sa cuprinda:
- intocmirea documentatiilor tehnico-economice fazele P.A.C., P.T., D.D.E., Caiet desarcini, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 10/1995, HG 28/2008, Legea nr. 50/1991, Legea nr. 7/1997, Norme si Instructiuni Tehnice in vigoare)- intocmirea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii de construire, documentatii teren acolo unde este cazul, studii si documentatii necesare pentru punerea in opera a obiectivului (studii de evaluare a impactului asupra mediului, in conformitate cu Directiva UE nr.97/11/CCE, OUG 195/2005, Ordinul nr.860/2002 si HG 918/2002, etc.) - intocmite in 2 exemplare. Proiectantul va obtine toate avizele necesare conform certificatului de urbanism;
- intocmire caiet de sarcini si documentatie de atribuire in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si a formularelor ce vor fi puse la dispozitia ofertantului castigator, pentru lansarealicitatiei de achizitie de lucrari;
- participarea la procedura de evaluare a ofertelor pentru contractele de lucrari, prin experti cooptati;
- asigurarea verificarii proiectului de verificatori tehnici atestati;
- asistenta tehnica din partea proiectantului asigurata pe toata perioada de executie a lucrarii in baza proiectului mai sus mentionat;
-elaborarea instructiunilor de exploatare;
- includerea in documentatie a masurilor de protectia muncii si P.S.I. pentru obiectivul de investitii prezentat.Toate activitatile vor fi executate cu respectarea prevederilor, normativelor, reglementarilor tehnice si legislatiei nationale in vigoare la data atribuirii contractului (HG 273/1994, Legea 50/1991, Legea 10/1995 etc).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii A2 Fisa de date achizitiei, pct. 2.2.1 siSectiunii A3 Caiet de sarcini, pct. 4.2
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 30.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (scrisoare de garantie bancara): 600 EUROGarantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare nerambursabile (Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH 19.1. /Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2. Declaratie privind eligibilitatea;
3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
4. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
8. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
9. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1. Formularul 7 Informatii generale2.2.2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie pozitiva.2.2.2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007)trebuie sa fie mai mare de 60.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si Formularul 9 Detalierea proiectelor
2.3.2. Standarde de asigurare a calitatii
Formularul 10 Sisteme de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel mult 3 contracte in domeniul proiectarii de constructii civile, instalatii sanitare, termice, electrice, gaze si curenti slabi, cu valoare cumulata a acestor proiecte de minim 30.000 euro(participarea ofertantului).2.3.2. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie sa fie indeplinita cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S105-140962 din 31.05.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S180-239738din17.09.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucure
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen Proiectul RO FSCH 19.1. Modernizarea si ajustarea/re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare a cerintelor mentionate la punctul III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Sectiunea A2 Fisa de date a achizitiei, atasata prezentului anunt pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30 / 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin.(2) si art. 280 alin. (5) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare PHARE Serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30 / 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer