Licitatie Publica - 19.1.1.Servicii pentru Construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea unor locatii existente - 19.1.1.2 IJPF Suceava, IJPF Galati, IJPF Botosani
Anunt de participare numarul 63686/16.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21/ 326 5555 / interior 207, In atentia: Dnei Iancu Teodora Daniela, Email: [email protected], Fax: 00 40 21/ 326 87 09; 004021/326 8730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.1.Servicii pentru Construirea de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea unor locatii existente -19.1.1.2IJPF Suceava, IJPF Galati, IJPF Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul IGPF Bucuresti, Amplasamentele IJPF Suceava (sediul SPF Brodina, sediul IJPF Suceava, sediul PTF Vicsani), IJPF Galati (sediul SPF Oancea), IJPF Botosani (sediul SPF Romanesti)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati pentru fiecare locatie: - intocmirea documentatiilor tehnico-economice fazele P.A.C., P.T., D.D.E., Caiet desarcini, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr.10/1995, HG1179/2002, LEGEA 50/1991, LEGEA7/1997 Norme si Instructiuni Tehnice in vigoare)- intocmirea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii de construire, documentatii teren acolo unde este cazul, studii si documnetatii necesare pentru punerea in opera a obiectivului (studii de evaluare a impactului asupra mediului-in conformitate cu directiva U.E. nr.97/11/CCE, OUG 195/2005, ORDINUL NR.860/2002 si HG 918/2002, etc.)- intocmite in 2 exemplare. Proiectantul va obtine toate avizele necesare conform certificatului de urbanism;
- intocmire caiet de sarcini si documentatie de atribuire in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si a formularelor ce vor fi puse la dispozitia ofertantului castigator, pentru lansarealicitatiei de achizitie de lucrari;
- participarea la procedura de evaluare a ofertelor pentru contractele de lucrari, prin experti cooptati;
- asigurarea verificarii proiectului de verificatori tehnici atestati;
- asistenta tehnica din partea proiectantului asigurata pe toata perioada de executie a lucrarii in baza proiectului mai sus mentionat;
-elaborarea instructiunilor de exploatare;
- includerea in documentatie a masurilor de protectia muncii si P.S.I. pentru obiectivul de investitii prezentat.
Toate activitatile vor fi executate cu respectarea prevederilor, normativelor, reglementarilor tehnice si legislatiei nationale in vigoare la data atribuirii contractului (HG 273/1994, Legea 50/1991, Legea 10/1995 etc).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
principalele activitati sunt cuprinse in fisa de date, pct. 2.2.1, incaietul de sarcini pct. 4.2 si anexele 1-5 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 348, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
650E pentru Lot1;600E pentru Lot2;750E pentru Lot3;600E pentru Lot4;880E pentru Lot5;Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare nerambursabile (Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH 19.1. /Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea unui lider al asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
-Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia.-Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate: reprezentantul/reprezentantii legali ai operatorului economic si pentru persoanele imputernicite sa semneze oferta.-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)..-Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 181 ale OUG nr.34/2006
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
2.2.2.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007)trebuie sa fie mai mare de: LOT 1 S.P.F.Brodina - 65.000 EuroLOT 2 sediu IJPF Suceava 60.000 EuroLOT 3 PTF Vicsani 75.000 EuroLOT 4 S.P.F.Oancea 60.000 EuroLOT 5 S.P.F.Romanesti - 88.000 EuroDaca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma valorilor minime solicitate mai sus pentru fiecare lot OFERTAT.2.2.2Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiva pentru anii: 2005, 2006, 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1. Experienta similara a ofertantului2.3.2. Cerinte privind personalul ofertantului.
2.3.3 Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) cel mult 3 contracte in domeniul proiectarii de constructii civile, instalatii/ sanitare, termice, electrice, gaze si curenti slabi, valoarea cumulata a acestor proiecte (participarea ofertantului) fiind de minimum: - 32.000 euro - pt. Lot 1 S.P.F. Brodina;
- 30.000 euro - pt. Lot 2 sediu IJPF Suceava- 37.000 euro - pt. Lot 3 P.T.F. Vicsani;
- 30.000 euro - pt. Lot 4 S.P.F.Oancea;
- 44.000 euro - pt. Lot 5 S.P.F. Romanesti2.3.2Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de 2 experti cheie pentrufiecare din cele 5 loturi, in domeniile solicitate in caietul de sarcini (arhitectura, instalatii pentru constructii), precum si de un numar variabil de experti non cheie (de la 3 la 5, in functie de complexitatea activitatilor) care sa acoperedomeniile indicate in caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte: arhitectura, instalatii termice, instalatii sanitare, instalatii curenti slabi, rezistenta si stabilitate in constructiiCV-urile altor experti nu vor fi examinate inainte de semnarea contractului. Acestea nu trebuie sa fi incluse in oferta tehnica. Prestatorul va selecta alti experti in baza profilurilor identificate in caietul de sarcini.2.3.3 Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie sa fie indeplinita cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S105-140962 din 31.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2008 12:00
Locul: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen Proiectul RO FSCH 19.1. Modernizarea si ajustarea/re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55/interior 614, Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform art.272 (2), (5) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55/interior 614, Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 11:40