Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 19.1.1.Servicii pentru Construirea de noi locatii pt PFR si modernizarea unor locatii existente - 19.1.1.3. IJPF Maramures sediul SPF Viseul de Sus


Anunt de participare numarul 57640/05.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Tel.00 40 21 326 5555 / 219, In atentia: Mihai Salajan, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 8730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.1.Servicii pentru Construirea de noi locatii pt PFR si modernizarea unor locatii existente -19.1.1.3. IJPF Maramures sediul SPF Viseul de Sus
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul IGPF Bucuresti, Amplasamentul Sectorul Politiei de Frontiera Viseul de Sus -Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de proiectare pentru obiectivul Sediul Sectorului Politiei de Frontiera Viseu de Sus - Maramures care sa cuprinda:
- realizarea Proiectului Tehnic (PT)
- Detalii si Documentatii de Executie (DDE)- Proiectul pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC), -obtinerea acordurilor si a avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, conform celor precizate in Certificatul de Urbanism
- intocmire caiet de sarcini si documentatie de atribuire in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si a formularelor ce vor fi puse la dispozitia ofertantului castigator, pentru lansarealicitatiei de achizitie de lucrari, - asigurarea verificarii proiectului de verificatori tehnici atestati.Toate activitatile vor fi executate cu respectarea prevederilor, normativelor, reglementarilor tehnice si legislatiei nationale in vigoare la data atribuirii contractului (HG 273/1994, Legea 50/1991, Legea 10/1995 etc).Activitati principale:
I. Proiectareapavilionului administrativ (obiectul A), in functie de parametrii descrisi in caietul de sarciniII. Proiectarea garajului si a centralei termice (obiectul B)
III. Proiectarea unei constructii pentru protectia rezervoarelor de G.P.L.
IV. Proiectarea unui padoc pentru cainii de serviciu (obiectul D)
V. Proiectarea unei statii de alimentare carburant (obiectul E).VI. Proiectarea modului de amplasare a instalatiilor aferente constructiilor.
VII. Proiectare utilitatiVIII. Elaborarea specificatiilor tehnice pentru tehnica de comunicatii si informaticaIX. Participarea proiectantului pe santier la verificarile de calitate a proiectului.
X. Participarea proiectantului la intocmirea cartii tehnice a constructiei si la receptia lucrarilor executate.
XI. Participarea la stabilirea modului de tratare a defectelor aparute din vina proiectantului, precum si urmarirea pe santier a solutiilor adoptate.
XII. Participarea la receptia la terminarea lucrarilor in conformitate cu prevederile HG 273/1994, privind receptia lucrarilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
principalele activitati sunt cuprinse in fisa de date, pct. 2.2.1 si incaietul de sarcini pct. 4.2
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3.400 Euro cu perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Indicativ 2007 / 2009 Facilitatea Schengen pentru Romania aprobat de Comisia Europeana / 15.10.2007 cu modificarile si completare ulterioare aprobate de CNAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este decarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia.Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate: reprezentantul/reprezentantii legali ai operatorului economic si pentru persoanele imputernicite sa semneze oferta.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelorCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 181 ale OUG nr.34/2006.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
b) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de 170.000Euro.b) trebuie sa fie pozitiva pentru anii :2005, 2006, 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara a ofertantuluib) Cerinte privind personalul ofertantului
c) Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in lucrari de proiectare constructii civile, instalatii/ sanitare, termice, electrice, gaze si curenti slabi.prin intermediul a maxim 3 proiecte - finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei - valoarea cumulata a acestor proiecte fiind de minimum 85.000 euro, reprezentand participarea ofertantuluib) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de 3 experti cheie pentru domeniile solicitate in caietul de sarcini (arhitectura, rezistenta si stabilitatea constructiilor, instalatii pentru constructii), precum si de alti experti care sa acopere urmatoarele domenii: - arhitectura, - instalatii termice, - instalatii sanitare, - instalatii curenti slabi, - instalatii gaze.CV-urile altor experti nu vor fi examinate inainte de semnarea contractului. Acestea nu trebuie sa fi incluse in oferta tehnica. Prestatorul va selecta alti experti in baza profilurilor identificate in caietul de sarcini.c) Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Indicativ 2007-2009 Facilitatea Schengen Proiectul RO FSCH 19.1. Modernizarea si re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55, int. 215, Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 (2), (5) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55, int. 215, Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer