Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/ 19.1.2.5. Lucrari IJPF Mehedinti.


Anunt de participare numarul 82955/24.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21 326 55 55 int. 207, In atentia: Dragos Staicu, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/ 19.1.2.5.Lucrari IJPF Mehedinti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediile IJPF Mehedinti, SPF Svinita, SPF Vrata, SPF P.F. II.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I IJPF Mehedinti: Reabilitare si modernizare pavilioane administrative nr. 1, 5, 6, 8, 9, 14, 20, construire punct termic, construire garaj auto cu anexe pentru intretinere autovehicule;
Lot II SPF Svinita: Reabilitare si modernizare pavilion administrativ, constructie pavilion cu destinatia de punct-control acces, construire garaj auto cu anexe pentru intretinere autovehicule, pompa de alimentare auto, amenajari exterioare;
Lot III SPF Vrata: Reabilitare si modernizare pavilion administrativ, constructie pavilion nou destinat pentru birouri si alte necesitati, construire garaj auto cu anexe pentru intretinere autovehicule, pompa de alimentare auto, amenajari exterioare;
Lot IV SPF PF II: Reabilitare si modernizare pavilion administrativ, construire garaj auto cu anexe pentru intretinere autovehicule, pompa de alimentare auto, amenajari exterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 loturi, valoare estimata pe fiecare lot: 3.134.000 Euro, Lotul 1 IJPF Mehedinti;
1.180.000 Euro, Lotul 2 SPF Svinita;
1.250.000 Euro, Lotul 3 SPF Vrata;
1.526.000 Euro, Lotul 4 SPF Portile de Fier II.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 090, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in val. de: 31.340 Euro-Lotul 1; 11.800 Euro-Lotul 2; 12.500 Euro-Lot 3; 15.260 Euro-lotul 4. Garantie de buna executie, 10%din val. contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile(Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH-19/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Decl privind eligibilitatea(formular nr. 4.1.1.)
2Decl privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 4.1.2.)
3Certif. constatator eliberat de Oficiul Reg. Comertului sau echiv. din care sa rezulte numele complet, sediul, pers. autorizate/administratori
4Adresa de la Curtea District./Instanta Competenta/Ag. Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca operatorul ec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
5Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admin. teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv. Certif. trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
6Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
7Certif. pt plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
8Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certif. Constatator precum si pt persoana imputernicita(unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art180 si art181
9Cazier judiciar al companiei(pentru statele unde e aplicabil)
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pt atribuirea contractului de achizitie publica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Informatii generale
2) Bilant Contabil
3) Informatii privindcifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 4.3.1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular. De asemenea, subcontractantii trebuie sa prezinte acest formular completat (punctele 1-11).2) Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare ale anilor 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente.3) Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani financiari incheiati(2006, 2007, 2008). Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 4.3.1.a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: - 3.134.000 Euro, Lotul 1 IJPF Mehedinti;
- 1.180.000 Euro, Lotul 2 SPF Svinita;
-1.250.000 Euro, Lotul 3 SPF Vrata;
- 1.526.000 Euro, Lotul 4 SPF Portile de Fier II.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)b) Media profitului net anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Resurse umane si structura managementului
2)Fisa experienta similara
3)Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Se vor completa si atasa urmatoarele formulare: Formular 4.4.1.A-INFORMATII GENERALE DESPRE PERSONALUL OFERTANTULUIFormular 4.4.1.B-PERSONAL CHEIE CARE VA FI UTILIZAT PENTRU CONTRACTFormular 4.4.1.C-CURRICULUM VITAEFormular 4.4.1.D-DECLARATIE DE EXCLUSIVITATE SI DISPONIBILITATENOTA: La Formularul 4.4.1.D se vor atasa doc. suport pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime.In cazul documentelor depuse in copie, acestea vor contine mentiunea conform cu originalul1. Resurse umane si structura managementuluia) Manager de proiect(reprezentant Antreprenor)-minim 7 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara;minim 3 ani experienta intr-o functie similara.b) Inginer contructor-sef de santier-minim 7 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara; minim 3 ani experienta intr-o functie similarac) Responsabil tehnic cu Executia, autorizat-minim 7 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara; minim 3 ani experienta intr-o functie similara2) Fisa de informatii privind experienta similara(Formular 4.4.5.)pentrucontracte de lucrari, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani. Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a maxim 3 contracte de lucrari de constructii de cladiri(din care minim o lucrare de reabilitari, modernizari, consolidari sau extinderi), cu o val. cumulata de minim(aceasta reprezentand particparea ofertantului): 1.567.000 euro/Lot 1; 590.000 euro/Lot 2; 625.000 euro/Lot 3;763.000 euro/Lot 4In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativOfertantul va prezenta pt. contractele propuse ca experienta similara copii dupa procesele verbale de receptie(preliminara sau finala) si doc. doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate3) Doc. emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 in domeniul constructiilor sau echivalent(Formular 4.4.8)In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S38-055293 din 25.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect RO FSCH-19: Modernizarea si ajustarea /re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe, contract 19.1.2.5 IJPF Mehedinti, beneficiarul fiind IGPF.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.004 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 004 021 319 16 74, Adresa internet (URL): http: //www.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal, conform art. 256^2 alin (1) lit.a), 255 si 281 (1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55 (int: 615), Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer