Licitatie Publica - 19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/ 19.1.2.1. Lucrari IJPF Satu Mare
Anunt de participare numarul 82587/21.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Finantelor Publice-Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21 326 55 55 int.215, In atentia: Beatrice Nanis, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente/ 19.1.2.1.Lucrari IJPF Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediile SPF Halmeu, SPF Negresti Oas, SPF Tarna Mare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Lot I SPF Halmeu: reabilitare si modernizare pavilion administrativ, gospodarie de combustibil, amenajari exterioare;
-Lot II SPF Negresti Oas: reabilitare si modernizare pavilion administrativ si anexe, construire corp administrativ, amenajari exterioare;
-Lot III SPF SPF Tarna Mare: reabilitare si modernizare pavilion administrativ 1 si 2, modernizare sistem de incalzire;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 loturi, valoare estimata pe fiecare lot: -460000 Euro, Lotul 1 SPF Halmeu;
-900000 Euro, Lotul 2 SPF Negresti Oas;
-530000 Euro, Lotul 3 SPF Tarna Mare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 890, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare, in valoare de: 4600 Euro-Lotul 1; 9000 Euro - Lotul 2; 5300 Euro - Lot 3;Garantia de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile(Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH-19/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind eligibilitatea;2.Decl.privind calitatea de participant la procedura; 3.Certif. constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; 4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Ag.Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca operatorulec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5.Certif.de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii ad-tiv terit. de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata oblig. la bugetul de stat sau echivalent.Certif.trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;6.Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, 7.Certif.pentru plata CAS pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS valabil la data deschiderii ofertelor.8.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certif.Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181. 9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare ale anilor 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate.
a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 anib) Media profitului net al ofertantului(operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec.impreuna)pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)minim: 460000 Euro, Lot1;900000 Euro, Lot2;530000 Euro, Lot3.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ)b)sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane si structura managementului
Se vor completa urmatoarele formulare:
Formular 4.4.1.A-INFORMATII GENERALE DESPRE PERSONALUL OFERTANTULUI
Formular 4.4.1.B-PERSONAL CHEIE CARE VA FI UTILIZAT PENTRU CONTRACTFormular 4.4.1.C-CURRICULUM VITAEFormular 4.4.1.D-DECLARATIE DE EXCLUSIVITATE SI DISPONIBILITATE; se vor atasa documente suport pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime. In cazul documentelor depuse in copie, acestea vor contine mentiuneaconform cu originalul.2.Fisa experienta similara.3.Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Resurse umane si structura managementuluia)Manager de proiect(reprezentantul antreprenorului)-minim 7 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara; numar minim 3 ani experienta intr-o functie similara;b)Inginer contructor-sef de santier-minim 7 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara;numar minim 3 ani experienta intr-o functie similara;c)Responsabil tehnic cu Executia, autorizat-minim 7 ani experienta in executia unor lucrari de o complexitate similara;numar minim 3 ani experienta intr-o functie similara; 2.Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara(Formularul 4.4.5)pentrucontracte de lucrari, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani.Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a maxim 3 contracte de lucrari de constructii de cladiri(dintre care minim o lucrare de reabilitari, modernizari, consolidari sau extinderi, cu o valoare cumulata de minim (aceasta reprezentand particparea ofertantului): 230000 Euro, Lot1;450000 Euro, Lot2;265000 Euro, Lot3.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara copii dupa procesele verbale de receptie(preliminara sau finala)si documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate.3.Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 in domeniul constructiilor sau echivalent (Formularul 4.4.8).In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S172-229908 din 05.09.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Rom
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect RO FSCH-19: Modernizarea si reconfigurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe, contract 19.1.2.1 IJPF Satu Mare, beneficiarul fiind IGPF.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 4021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, conform art. 256^2 alin (1) si 281 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.21.326.55.55 (int: 615), Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 17:50