Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 19.1.2.8 Lucrari de constructii PCTF Naidas, Jimbolia, Moravita, Halmeu.


Anunt de participare numarul 60035/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21 326 55 55 int.207, In atentia: Andreias Nicu, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
19.1.2.8 Lucrari de constructii PCTF Naidas, Jimbolia, Moravita, Halmeu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Conform fisei de date a achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconfigurarea infrastructurii si a traficului la punctele destinate de trecere a frontierei:
- reabilitare pavilion central PTF Halmeu, judet Satu Mare (lucrari de executie);
- re-configurarea infrastructurii si traficului in PTF Halmeu, judet Satu Mare, inclusiv proiectare drumuri;
- reabilitare pavilion Central PTF Jimbolia, judet Timis (lucrari de executie);
- re-configurarea infrastructurii si traficului in PTF Jimbolia, judet Timis, inclusiv proiectare drumuri;
- reabilitare Pavilion Central PTF Moravita, judet Timis (lucrari de executie);
- re-configurarea infrastructurii si traficului in PTF Moravita, judet Timis, inclusiv proiectare drumuri ;
- reabilitare Pavilion Central PTF Naidas, judet Caras-Severin (lucrari de executie);
- re-configurarea infrastructurii si traficului in PTF Naidas, judet Caras-Severin, inclusiv proiectare drumuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 loturi, valoare estimata pe fiecare lot: 2.500.000 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE sub forma scrisorii de garantie bancara, in cuantum de 25.000 Euro pe fiecare lot.Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile(Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH-19/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular 4.1.1.)
2.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
3.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
6.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
7.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181
8.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generaleb) Bilant Contabil
c) Informatii privindcifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 4.3.1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular. De asemenea, subcontractantii trebuie sa prezinte acest formular completat (punctele 1-8).b) Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare ale anilor 2005, 2006, 2007, vizate si inregistrate de organele competente.c) Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 4.3.1.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim1.500.000 Euro pe fiecare lot.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Media profitului net anual pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007) sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Resurse umane si structura managementului
2) Informatii privind dotarile specifice
3) Informatii privind subcontractantii / asociatii
4) Fisa experienta similara
5) Standarde de asigurarea calitatii
6) Conformitatea cu Caietul de Sarcini7) Declaratie privind vizitarea amplasamentului8) Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) informatii privind modul de organizare si la personal, conf. fisei de date (pct. 4.4.1 si pct. 4.4.2): a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si cel de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si resursele propuse pt acest contractului (conf. Formular 4.4.1.A);b) Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului (conf.Formular.4.4.1.B), urmand a fi acoperite cel putin pozitiile cheie: Manager de proiect (Reprezentantul Antreprenorului), inginer constructor sef de santier, Responsabil tehnic cu executia autorizat.Pt.proiectare ofertantul va face dovada angajarii unor experti care saacopere domeniile: drumuri, constructii, arhitectura, instalatii apa-canal, instalatii electrice.2) informatii privind dotarile specifice lucrarilor de constructii montaj (Formular 4.4.2)3) Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formular 4.4.4)4) Prezinta Fisa de informatii privind experienta similara (Formular 4.4.5.). Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei a maxim 3 contracte cumulate de lucrari de constructii, cu o valoare de minim 1250000 Euro pe fiecare lot (participarea ofertantului).In cazul asocierilor conditia se considera indeplinita cumulativ.Pentru contractele propuse ca experienta similara va prezenta copii dupa procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) si documente din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate.5) Cerinta minima: Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care certifica sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent (Formular 4.4.8.).In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de lider.6) Declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile Caietului de Sarcini (Formular 4.4.9)7) Declaratie privind vizitarea amplasamentului (Formular 4.4.11)8) Prezinta Formularul 4.4.12 la care va atasa modelul de contract aprobat, stampilat si semnat pe fiecare pagina.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect RO FSCH-19: Modernizarea si ajustarea /re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe, contract 19.1.2.8, beneficiarul final fiind IGPF.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55 (int: 215), Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+40)21.326.55.55 (int: 215), Email: [email protected], Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer