Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 1. Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului 2. Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii


Anunt de participare numarul 22188/05.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Bogdan Caba, Tel.0230 522 848; 0230 214 894, In atentia: Compartiment Achizitii- Investitii, Email: [email protected], Fax: 0230 520 216; 0230 214 894
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse
Adresa postala: Dem.I.Dobrescu nr.2-4 sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel.021.313.62.67, In atentia: Compartiment Relatii cu Publicul, Email: [email protected], Fax: 021.315.85.56, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
1. Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului 2. Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor legale de inregistrare sau de greseli de inregistrare, cu privire la animalele din speciile bovine, ovine, caprine si suine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: In cadrul a 20 CSVA de pe raza Judetului Suceava, in conformitate cu punctul nr. 5 din Fisa de Date a Achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii veterinare in cadrul a 20 CSVA de pe raza Judetului Suceava, in conformitate cu punctul nr. 5 din Fisa de Date a Achizitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii veterinare in cadrul a 20 CSVA de pe raza Judetului Suceava, in conformitate cu punctul nr. 5 din Fisa de Date a Achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 449, 371.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 0.5% din valoarea estimata pentru fiecare din cele 20 de loturi ( a se vedea anexa B ). Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului inclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.G. 34/ 2006. Aceasta declaratie va fi insotita de certificatele prevazute la punctul 24, aliniatele 5 si 6 din Documentatia de Atribuire, respectiv Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice si Certificatul de atestare fiscala pentru persoanele juridice. Forma de prezentare a acestora este cea ceruta la punctul 24, aliniatele 6 si 7.
2)Declaratie privind eligibilitatea3)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal
4)Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an - bilantul contabil aferent anului 2006, sau, dupa caz, Declaratia speciala privind veniturile realizate ( declaratia 200 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Sa se faca dovada ca societatea a inregistrat profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii sanitar-veterinare similare/echivalente prestate in ultimul an
2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum ale persoanelor angajate responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Dovada ca societatea/ persoana fizica, a realizat in ultimul an cel putin un serviciu veterinar similar/ echivalent.2.Minim o recomandare3.a) prezentarea unei diplome/ adeverinte de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditateb) prezentarea atestatului de libera practica;c) prezentare contractelor de munca si a diplomelor de bacalaureat sau de absolvent al unei facultati de medicina veterinara ale personalului angajat acolo unde este cazul;d) prezentarea unei declaratii pe propria raspundere conform careia ofertantul are cunostintele necesare operarii pe computer.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8180/ 02.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria D.S.V.S.A. Suceava, sau prin virament in contul RO54TREZ5915009XXX000221, deschis la Trezoreria Suceava, cod fiscal 4244504
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 12:00
Locul: Strada Scurta, nr. 2, Suceava, Judet Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 311 80 90, Fax: 021 311 80 95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic DSVSA Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr.2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Tel.0230 214 894, Fax: 0230 214 894
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer