Licitatie Publica - 2 loturi - carburanti auto BCV si motorina pentru centralele termice
Anunt de participare numarul 113744/04.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Trandafir, Tel. 0212080414, Email: [email protected], Fax: 0212080414, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km.32, Jud. Ilfov, Localitatea: Ciopani, Cod postal: 077050, Romania, Tel. 0213133194, In atentia: Mihai Dragu, Fax: 0213136393
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km.32, Jud. Ilfov, Localitatea: Ciopani, Cod postal: 077050, Romania, Tel. 0213133194, In atentia: Mihai Dragu, Fax: 0213136393
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km.32, Jud. Ilfov, Localitatea: Ciopani, Cod postal: 077050, Romania, Tel. 0213133194, In atentia: Mihai Dragu, Fax: 0213136393
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
2 loturi - carburanti auto BCV si motorina pentru centralele termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice si motorina pentru alimentarea centralelor termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara plumb 34325 litri
Motorina 81.496 litri
Motorina Vrac pentru centralele termice 155.771 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 017, 549RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 9000 lei pentru Lot I si 11000 leipentru LOT II
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate, Declaratie privind calitatea de participantla procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, Certificat de inregistrar emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, Adeverinteprivind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si bugetului local, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale cu declararea cifrei deafaceri peultimii trei ani, Bilantul contabil la 30.06.2010vizat si inregistrat la organismele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind listaprincipalelorlivrari in ultimii 3 ani, Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001:2008 sau echivalent; Certificat de management al mediului SREN ISO 14001:2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ania cel putinunui contractcare a avut ca obiect livrarea unor produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 13:00
Locul: sos.Bucuresti-Ploiesti, km. 32, com Ciolpani, jud Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza imputernicirilor scrise si copie CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - cale de atac
Adresa postala: Bd. Unirii nr.37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 0214083600, Fax: 0214083700, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta a actului atacat, conform art. 256 1 alin.1 lit.a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.P.P.S.
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel. 0214080414, Fax: 0214080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2011 09:38