Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 2000/RO/16/P/PE/008-06 - Supervizarea lucrarilor civile, electro-mecanice si de proces din cadrul Contractelor ISPA Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 44244/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel.0264430050, Email: [email protected], Fax: 0264430886
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A.
Adresa postala: B-dul. 21 Decembrie 1989, nr. 108, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Pop, Tel.0264-597043, Email: [email protected], Fax: 0264-595014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
2000/RO/16/P/PE/008-06 - Supervizarea lucrarilor civile, electro-mecanice si de proces din cadrul Contractelor ISPA Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca si localitati invecinate, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Continuarea serviciilor de supervizare a lucrarilor contractelor nefinalizate, respectiv contractul C2 Priza de apa bruta Tarnita si aductiunea, si imbunatatiri ale procesului la Statia de tratare apa Gilau finantat din fonduri ISPA si BEI si contractul C3 Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie a apei si de canalizare in Cluj-Napoca si in localitati din amonte etapa II si etapa III finantat din fonduri ISPA, BEI si Bugetul de Stat. Supervizarea lucrarilor de executie a contractului C2 se face in conformitate cu cerintele FIDIC Cartea Galbena, iar supervizarea lucrarilor de executie a contractului C3 se face in conformitate cu cerintele FIDIC Cartea Rosie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Continuarea serviciilor de suprevizare a lucrarilor civile, electro-mecanice si de proces din cadrul Contractelor ISPA Cluj. Serviciile ce trebuie asigurate reprezinta supervizarea lucrarilor de executie a contractelor deja incepute, inclusiv pe perioada de notificare a defectelor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 160, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 23.000 Euro;Garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, constituita prin scrisoare de garantie bancara, la incheierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri ISPA si fonduri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului dupa data de 29.02.2008, Autorizatie de functionare /altele echivalente; pentru ONG Extras de la Registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrase de bilant (pe ultimii 3 ani.Declaratii privind profitul si cifra de afaceri - Profitul net mediu anual al ofertantului (operatorului economic sau membrilor grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani(2004, 2005 si 2006) trebuie sa fie pozitiv.Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operatorului economic sau membrilor grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2004, 2005 si 2006) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.300.000 Euro/an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Certificate/documente prin care ofertantul (operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) sa demonstreze ca au finalizat cu succes cel putin 3 proiecte/contracte in supervizarea lucrarilor de alimentare cu apa si canalizare in valoare de cel putin 1.000.000 Euro fiecare, in ultimii 5 ani.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) detine suficient personal pentru a demonstra capabilitatea de a indeplini realizarea contractului de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP 19-2008-MP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 12:00
Locul: S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. UIP, B-dul. 21 Decembrie 1989 nr. 108, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentantii legali sau delegatii imputerniciti (prin imputernicire scrisa) ai operatorilor economici care au depus oferta si garantia de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA RO/2000/16/P/PE/008 Reabilitarea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare pentru zona Cluj, Memorandum, Bruxelles, 2001, Bucuresti, 2001 .
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale agentilor economici vor fi postate - ca si documentatia de atribuire - ca atasament la anuntul de participare aferent, de pe www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr. 1, , Cod postal: 400133, Romania, Tel.: (0264) 431057; 5906110, Fax: (0264) 593866, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/596110, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Compania de Apa Somes SA
Adresa postala: B-dul. 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591444, Fax: 0264/430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer