Licitatie Publica - 2.3 Managementul de proiect
Anunt de participare numarul 69993/16.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int 209, In atentia: Beatrice Nanis, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
2.3Managementul de proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul prezentului contract este achizitionarea urmatoarelor tipuri de produse si servicii:
- o platforma hardware dedicata unui sistem de management de proiect;
- echipamente de tehnica de calcul;
- echipamente de birotica;
- aparate de aer conditionat si servicii de montaj;
- servicii de instruire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
39717200-3-Aparate de aer conditionat (Rev.2)
45331220-4-Lucrari de instalare de echipament de aer conditionat (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
80533200-1-Cursuri de informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 175, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3500 euro cu valabilitate de 90 de zile de la data depunerii ofertei; Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat prin Facilitatea Schengen 100%RO FSCH 2 - Extinderea implementarii Sistemului Informatic National de Semnalari (SINS) la nivel national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat, cu desemnarea unui leader de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certif.constatator elib.de Min.Justitiei Of.Registrului Comert.sau echivalent din care sa rezulte numele complet , sediul, pers.autorizate/ administratori;
- Subcontractantii sunt obligati sa prezinte acest doc.
b) Adr.de la Curtea Districtuala /Instanta competenta/ Ag.guvernamentala din care sa rezulteca operatorul econ. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
c) Certif.de atestare fiscala eliberat de organul de admin.fiscala al unitatii.admin. teritoriale de pe raza careia soc. isi are sediul social provind plata obligatiilor la bug.de stat sau echivalent. Certif.trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
d) Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data desc.ofertelor si fara datorii restante la data elib.
e) Certif.ptr plata CAS (pentru statele in care autorit. fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data desch.ofertelor.
f) Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certif.Constatator precum si pentru pers. imputernicita (unde este cazul) ce semneaza decl.referitoare la art.180 si art.181, respectiv Decl.privind eligibilitatea
g) Cazier judiciar al comp.(pentru statele unde e aplicabil).
Ptr. Pers.juridice/fizice strainese solicita documente edific.care sa dovedesca o forma de inregistrare ca pers. juridica, in confor. cu preved.legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certif.de Rezidenta Fiscala (evitarea dubleri impuneri) valabil pe anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).b) Trebuie sa fie de cel putin 175.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
b) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul furnizarii de echipamente tehnica de calcul, prin:
c) Standarde de asigurare a calitatii :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa dispuna de cel putin 5 (cinci) persoane care sa lucreze (personal tehnic de specialitate) in domeniul IT&C, de care se poate folosi la implementare pe toata perioada de derulare a contractuluib) maxim 3 contracte ( furnizare de echipamente tehnica de calcul) valoarea cumulata a acestor contracte fiind de minimum 87.500 euro, aceasta reprezentand participarea ofertantuluic) ISO 9001 sau echivalent, in domeniul IT&C- in cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2009 12:00
Locul: Sediul OPCP, Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Facilitatea Schengen: RO FSCH 2 - Extinderea implementarii Sistemului Informatic National de Semnalari (SINS) la nivel national
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040/ 21 / 326.87.09, 0040/21 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http.//cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.272 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040/ 21 / 326.87.09, 0040/21 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http.//cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 11:35