Licitatie Publica - 23.3 Achizitie echipamente pentru supraveghere operativa
Anunt de participare numarul 89337/24.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Simionescu, Tel.00 40 21 326 5555 (int: 207, 215, 219), In atentia: Cristian Simionescu, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 30; 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
23.3 Achizitie echipamente pentru supraveghere operativa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui numar de 27 de camere portabile termoviziune cu racire, 52 camere portabile termoviziune fara racire, 30 de Binocluri de vedere pe timp de noapte, 90 perechi ochelari de vedere pe timp de noapte, 59 Autospeciale de supraveghere cu termoviziune, 44 Generatorare electrice pentru zona de munte, Delta Dunarii si PTF rutiere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30237240-3 - Camera web (Rev.2)
31100000-7-Motoare, generatoare si transformatoare electrice (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
38631000-7-Binocluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unui numar de 27 de camere portabile termoviziune cu racire, 52 camere portabile termoviziune fara racire, 30 de Binocluri de vedere pe timp de noapte, 90 perechi ochelari de vedere pe timp de noapte, 59 Autospeciale de supraveghere cu termoviziune, 44 Generatoare electrice pentru zona de munte, Delta Dunarii si PTF rutiere.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 774, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, valabila 90 zile de la data de depunere a ofertelor, in valoare de(EURO): 47600/Lot1, 6300/Lot2, 153400/Lot3, 440/Lot4Garantie de buna executie, 10% din val.contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile - Planul Indicativ 2007-2009 Facilitatea Schengen / ordin de plata conf. contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.AC va anula procedura daca, indiferent de motive, contractul nu se semneaza pana la 31.12.2009.Ofertantii accepta ca AC nu raspunde pt. niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC e anuntata de existanta prejuduciului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratia privind calitatea de participant la procedura3. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent4. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).8. Cazier judiciar pentru administrator(i) precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181.9. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie pozitiva(2006, 2007, 2008)b) trebuie sa fie de minim: 1)4.760.000Euro , pentru - Lotul 1 Camera Web (camera portabila termoviziune cu racire si fara racire)2)630.000 Euro, pentru - Lotul 2 Binocluri (binocluri de vedere pe timp de noapte, Ochelari de vedere pe timp de noapte)3) 15.340.000 Euro pentru - Lotul 3 Sistem video de supraveghere (autospeciale de supraveghere cu termoviziune)4)44.000 Euro pentru Lotul 4Motoare generatoare si transformatoare electrice (generator electric)Daca se depune o oferta pentru doua sau mai multeloturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot OFERTAT.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara a ofertantului
b) Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta prin intermediul a maxim 3 contracte din domeniul furnizarii de echipamente de supraveghere, finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei , valoarea cumulata a acestor proiecte fiind de minimum: 1)2.380.000Euro , pentru - Lotul 1 Camera Web (camera portabila termoviziune cu racire si fara racire)2)315.000 Euro, pentru - Lotul 2 Binocluri (binocluri de vedere pe timp de noapte, Ochelari de vedere pe timp de noapte)3) 7.670.000 Euro pentru - Lotul 3 Sistem video de supraveghere (autospeciale de supraveghere cu termoviziune)4) 22.000 Euro pentru Lotul 4Motoare generatoare si transformatoare electrice (generator electric), aceasta reprezentand participarea ofertantuluiIn cazul ofertarii pe mai multe loturi, cerinta pivind experienta similara se va considera indeplinita prin insumarea cerintelor solicitate pentru fiecare lot ofertat.b) Ofertantul si producatorul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul furnizarii de echipamente de supraveghere sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO FSCH 23Optimizarea capacitatiiPFR de realizare a supravegherii si controlului la frontierele externe ale Uniunii Europene (Planul Indicativ 2007-2009 Facilitatea Schengen)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40) 319 51 80, Email: [email protected], Fax: (+40)21. 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art. 256^2 si 281 (1) din OUG 34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice - OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.00 40 21 326 5555 (int: 215), Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 17:14