Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 33141625-7 ? Truse de diagnosticare


Anunt de participare numarul 137907/02.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala: Clinicilor, nr 4-6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: Chis Annamaria, Tel. +40 0264-592845, Email: [email protected], Fax: +40 0264-592845, Adresa internet (URL): www.renaltransplant.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
33141625-7 ? Truse de diagnosticare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul I.C.U.T.R. de Materiale sanitare - Str. I.Micu Klein nr. 18 Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 328, 926 si 657, 852RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de buget intre 1-12 contracte subsecvente pe an. Valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecv. va fi de 80784 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de materiale sanitare din grupele CPV de 33141625-7 ? Truse de diagnosticare33141000-0 Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice33141310-6 - Seringi conform doc de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire UM Cant. Minima Cant. maximaSet de nefrostomie percutana Ch 14 / 40 cm buc 40 80Set de nefrostomie percutana Ch 11 / 40 cm buc 40 80Set de nefrostomie percutana Ch 8 / 40 cm buc 20 40Set cateter ureteral pediatric Ch 5 / 27, 5 cm buc 10 20Set cateter ureteral Ch 6 / 27, 5 cm buc 480 960Set cateter ureteral in tehnica Seldinger sau echivalent buc 300 600Cateter transuretral pentru drenaj renal, Ch 6 / 70 cm buc 40 80Cateter transuretral pentru drenaj renal, Ch 8 / 70 cm buc 50 100Sistem de masurare a diurezei orare buc 100 200Sistem de aspiratie cu tub de tip Yankauer 8mm sau echivalent buc 500 1000SeringiSERINGA 10ML CU AC buc 50000 100000SERINGA 20ML CU AC buc 20000 40000SERINGA 2ML CU AC buc 15000 30000SERINGA 50 ML CU LOCK CENTRAL buc 1650 3300SERINGA 5ML CU AC buc 24000 48000SERINGA 100ML buc 4000 8000SERINGA INSULINA 1ML CU AC buc 2000 4000
Valoarea estimata fara TVA: intre 328, 926 si 657, 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea maxima a contractului defalcata pe loturi sau unde e cazul suma calculata conform prevederilor Art. 278^1/OUG 34/2006 , constituita prin viram bancar sau instr. de garant. emis de o soc bancara sau de o soc. de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Contul I.C.U.T.R. CLUJ: RO74TREZ2165005xxx006918 BN Trezoreria Cluj . Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de toti op.ec GBE se constituie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Prezentare Formular nr.3Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20061. Cerinta obligatorie - Formular nr.4Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget ? in termen de valabilitate documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independentaOfertantul va prezenta un Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul 5.Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG 34/2006 Se va completa formularul 6 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire. Persoane juridice/fizice romane1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .Persoane juridice /fizice straine 1. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? Fofiu Sanpetreanu Dan Emil; Sef Serviciu / Compartiment Achizitii Chis Annamaria, Ing. Public Cristina ;Dr. Herghea Delia ;Asist. Sef Liliana Lache;Dr. Burghelea Cornel .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: 1. Copia bilantului contabil pe 2011, vizat de Administratia Financiara.
Fisa de informatii generale: 1. Fisa de informatii generale Fisa de informatii generale- se va prezenta Formular nr. 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale.- Prezentare certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent ? marcaj CE, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul.
2. Eperienta similara- Eperienta similara in furnizarea de produse ce fac obiectul contractului in ultimii 3 ani
3. Mostre de produs? In sustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate mostre de produs astfel: - lot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 10, 12? o mostra pentru fiecare lot in parte. - lot 11: - o mostra la alegere la seringile de 2, 5, 10 si 20 ml; - o mostra de seringa de 50 ml cu ac; - o mostra de seringa de 100 ml fara ac; - lot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 10, 12? o mostra pentru fiecare lot in parte. Mostrele se ambaleaza, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu denumirea ofertantului, denumirea produsului si se depun odata cu oferta In conditiile art. 11. punctelor 4 si 5 din H.G. 925/2006 necompletarea unui document lipsa dintre cele specificate in termen de 3 zile lucratoare de la momentul solicitarii are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce prezinta pret egal se face prin solicitarea unei noi propuneri financiare prin solicitare de clarificare prin intermediul SEAP IN VEDEREA INCARCARII ELECTRONICE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI DE DOCUMENTE CE CONTIN NOI PRETURI -caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Administrativ al ICUTR Str. I.M. Klein nr.18
Adresa postala: Str. I.M. Klein nr.18, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 40006, Romania, Tel. +40 264450034, Fax: +40 264450034
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer