Licitatie Publica - 34 de cursuri aferente semestrului II si 6 cursuri aferente semestrului V de studii (invatamant deschis)
Anunt de participare numarul 26511/02.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: str. Spiru Haret nr. 12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Costel Birsan, Tel.021 305 59 98, Email: [email protected], Fax: 021 305 59 96, Adresa internet (URL): http: //rural.edu.ro/
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
M.E.C.T.-U.M.P.I.P.
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021 305 59 98, In atentia: Costel Birsan, Email: [email protected], Fax: 021 305 59 96, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro si http: //rural.edu.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
34 de cursuri aferente semestrului II si 6 cursuri aferente semestrului V de studii (invatamant deschis)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului cu livrare la Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj Napoca si Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita servicii de tiparire, legare, finisare si de livrare a 34 de cursuri aferente semestrului II si 6 cursuri aferente semestrului V de studii, din cadrul programului de invatamant deschis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78230000-8 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.1)
78310000-3-Servicii de legare si de finisare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita servicii de tiparire, legare, finisare si de livrare a 34 de cursuri aferente semestrului II si 6 cursuri aferente semestrului V de studii, cu un tiraj total cumulat de 11.115 de exemplare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 65, 000 si 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea maxima cu care pot varia cantitatile de servicii nu va putea depasi 50%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.300 RON, echivalentul a 410, 48 EURO. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributia guvernului Romaniei la Proiectul pentru Invatamantul Rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 162.500 RON, echivalentul a 51.310, 39 EURO. Se solicita bilantul contabil din anii precedenti (2004, 2005 si 2006), vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara2. Lista cuprinzand subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de 16.250 RON, echivalentul a 5.131, 04 EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2007 10:30
Locul: M.E.C.T.-U.M.P.I.P., Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 7, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Sos.Oltenitei 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021.332 12 40, Fax: 021.332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.E.C.T.-U.M.P.I.P. Directia Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021 305 59 99, Email: [email protected], Fax: 021 305 59 96, Adresa internet (URL): http: //rural.edu.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 16:05