Licitatie Publica - 4Mures_RO0019
Anunt de participare numarul 101476/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)
Adresa postala: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Ghinescu, Tel. 318.11.15, Email: [email protected], Fax: 318.11.16, Adresa internet (URL): www.hidro.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
4Mures_RO0019
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ABA Mures Tg. Mures str. Koteles Samuel nr. 33
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
10 st aut suprafata(pe rau, evaporimetr, pluviometr)
8 st aut in foraje
instalare, PIF, training, manuale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38291000-1 - Aparate de telemetrie (Rev.2)
38411000-9-Hidrometre (Rev.2)
38412000-6-Termometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 st aut suprafata(pe rau, evaporimetr, pluviometr)
8 st aut in foraje
instalare, PIF, training, manuale
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
se pot achizitiona in plus pana la 40% din valoare ctr prin act aditional
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de participare 1000 eur/echivalent ronGBE 5% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MFSEE RO 0019 program finantat din fonduri europene nerambursabile ? EEA Grants
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate - formular 12A/echivalent
neincadrare la art 181 declaratie
certificat fiscal de la Dir Impoz si Taxe Locale
atestat fiscal de la ANAFptr pers jurid straine-traducere legalizata care sa dovedeasca indeplinirea celor de mai sus intara lor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant la 31 dec 2009
declaratii bancare corespunzatoare
orice alte documente edificatoare din tara ofertantului in traducere legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificari manag calit ISO 9001 si manag de mediu ISO 14001(pot fi si TUV/echivalente)
mai ales ale producatorului
colaborari la proiecte similare cu institute recunoscute(BFG, CEMAGREF, DHIsau INH din RO, Cehia, Slovacia, etc)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4Mures_RO0019
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
se accepta engleza la foile de catalog
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2010 12:30
Locul: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 , sector 1 Bucuresti INHGA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1 persoana cu imputernicire de la ofertantul respectiv
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect MFSEE RO 0019(program finantat din fonduri europene nerambursabile ? EEA Grants)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sector 4 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050081 , Romania , Adresa internet (URL): www.cabuc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 , sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel.+40213118090 , Fax: +40213118095, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40213118090, Email: [email protected], Fax: +40213118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Contencios-Ad-tiv
Adresa postala: Adresa postala: sos Bucuresti-Ploiesti nr 97 sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 013686 , Romania , Tel.+40213181115 , Email: [email protected] , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Tel. +40213181115, Email: [email protected], Fax: +40213181116, Adresa internet (URL): www.inhga.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 14:25