Licitatie Publica - 6. Servicii de proiectare tehnica de specialitate si consultanta in vederea intocmirii documentatiei aferente cererii de finantare si implementarii Proiectului modernizarea retelei de apa calda si apa rece, reconditionarea hidroizolatiilor si a instala
Anunt de participare numarul 79086/03.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Angela-Elena Craina, Tel.402.92.05, In atentia: Daniela Cismaru, Email: [email protected], Fax: 402.93.72, Adresa internet (URL): www.pub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
6. Servicii de proiectare tehnica de specialitate si consultanta in vederea intocmirii documentatiei aferente cererii de finantare si implementarii Proiectului modernizarea retelei de apa calda si apa rece, reconditionarea hidroizolatiilor si a instalatiilor pluviale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: UPB- Slaiul Independentei, 313, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica de specialitate si consultanta in vederea intocmirii documentatiei aferente cererii de finantare si implementarii Proiectului modernizarea retelei de apa calda si apa rece, reconditionarea hidroizolatiilor si a instalatiilor pluviale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 30.000 lei/ espectiv 15.000 lei-garantia de buna executie- 10% , respectiv 5% pentru IMM, din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-POR 3007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-acociere/subcontractare in conditiile legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilant contabil la 31.12.2008;
-Balanta de verificare la 31.03.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , minim 1.350.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii privind experienta similara
-Lista principalelor prestari din ultimii 3 ani-Lista cu personalul angajat pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
candidatul va face dovada incheierii a 5contracte de servicii de consultanta si/sau proiectare care au avut ca obiect proiecte similare a caror valoare cumulata este mai mare de 700.000 euro, in ultimele 36 luni .Contractele vor fi insotite de Recomandari din parteabeneficiarilor;;
-Ofertantul va trebui sa faca dovada redactarii in ultimele 36 lunia 5 cereri de finantare depuse pentru obtinerea de finantari nerambursabile din fonduri europene post aderare pentru un buget de minim 700.000 eurofara TVA, Ofertantul va depune pentru fiecareproiect mentionato recomandare din partea beneficiarului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ordinul 51/13.03.2009 si pentru obtinerea finantarii din fondurile programului POR 2007-2013, cu depunere continua in limita fondurilor disponibile
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Nu se limiteaza numarul participantilor
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
50%
Descriere: valoarea ofertei
2.
caracteristici tenico- economic
50%
Descriere: caracteristici tenico- economic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 12:00
Locul: UPB- Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et 5, camera 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321240, Email: [email protected], Fax: 3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica Bucuresti - Directia Achizitii Produse, Servicii si Lucrari
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel.402.92.05, Email: [email protected], Fax: 402.93.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 14:37