Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 120151 | 120215 | 12057 | 120994 | 121850 | 122 mm rm-70 | 122 o3 | 122140 | 122204 | 12314 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "913/04/61-Inlocuire echipament in statia 110 kV Jilava"


Anunt de participare (utilitati) numarul 68805/17.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.2065999, Email: [email protected], Fax: 3178490, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065308, In atentia: Ciprian Stefan / Carmen Iancu, Fax: 021-3172400
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065308, In atentia: Ciprian Stefan / Carmen Iancu, Fax: 021-3172400
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065308, In atentia: Ciprian Stefan / Carmen Iancu, Fax: 021-3172400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"913/04/61-Inlocuire echipament in statia110 kV Jilava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti, sos. Giurgiului, nr.27
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru reabilitarea statiei de transformare 110kV Jilava sevor monta: - intreruptor tripolar de exteriorcu stingerea arcului electric in SF6 actionat tripolar, cudispozitiv de resort , - separator tripolar de exteriorcu doua dispozitive de actionare electrica si manuala ,
- separator tripolar de exterior cu un dispozitiv de actionare electrica si manuala ;
- separatortripolar de exterior(separator linie+ CM) , cu 2CLP, cu trei dispozitive de actionare electrica si manuala ,
- separator monopolar de exterior cu 1CLP, cu doua dispozitive de actionare electrica si manula, descarcator cu oxid de zinc 72.5kV, 10kA,
- descarcator cu oxid de zinc 123kV, 10kA, - transformatoare de curent 110kV, 2x150/5/5/5A- transformatoare de curent 110kV, 2x300/5/5/5A ,
- transformatoare de tensiune 110/v3 / 0.1/v3/ 0.1/3- realizare circuitede comanda, masura si semnalizare, blocaj si protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar (intreruptoare tripolare 145 kV, separatoare tripolare 123 kV, descarcatoare cu oxid de zinc 72, 5 si 123 kV, TC si TT-uti 123 kV) este :7.459.962, 20 lei fara TVA, conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 357, 943RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 90.000 lei (45.000 lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 30.06.2008
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani = 9.000.000 lei/4.500.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 5 ani
Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin 1 contract executie lucrari similare incheiat incalitate de contractant si indeplinit in ultimii 5 ani
Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip E2
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA105
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: prin O.P. in contul RO82RNCB0072002941480001 BCR Sector 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 7, cam 702.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta pune la dispozitie echiapamente electrice. Valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este :7.459.962, 20 lei fara TVA, conformCaiet de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-2065308, Fax: 021-3172400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 18:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer