Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 913/50187 "Modernizare si instalatie telecontrol m.t. posturi de transformare UTR Giurgiu (53 buc)


Anunt de participare (utilitati) numarul 81515/03.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII SI ANTREPRIZE, Tel.021-2065071, In atentia: CECILIA TAPU, Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021 2065071, In atentia: CECILIA TAPU, Fax: 021 317 5980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021 2065071, In atentia: CECILIA TAPU, Fax: 021 317 5980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021 2065071, In atentia: CECILIA TAPU, Fax: 021 317 5980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
913/50187 "Modernizare si instalatie telecontrol m.t. posturi de transformare UTR Giurgiu (53 buc)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul si judetul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare celule medie tensiune si montare celule motorizate in PCZ( cabina individuala) sau PT anexa a unei cladiri, 2LE+1T cu inlocuire cablu intern preconfectionat, asezare si conectare la cablurile existente; completarea prizei de pamant existente(daca este cazul).
ILE montare suplimentar, sau inlocuire in cabina existenta a unei celule modernizate de linie sau trafo, inclusiv deconectari, recuperare, conectari si conexiuni
Echipare post transformare existent cu celule de cuplaLE+RC.
Inlocuire tronson de cablu medie tensiune la intrarea in post cu cablu nou in lungime medie de 10m
Pozare cablu 3x1x185 mmp pentru inlocuirea intrarii in postul de transformare in aerian cu intrare in cablu; lungime medie traseu =10m
Inlocuire tronson de cablu medie tensiune intern, daca lungimea acestuia depaseste 10, 5 m.
Iluminat interior in postul de transformare si montare aparatura pentru realizare telecontrol UP, SA, GSM .
Demolarea unui perete despartitor dintre golurile destinate accesului cablirilor golurile alaturate.
Accoperirea unui golde sub o celula existenta, dezafectata cu dale de beton. Golul se pastreaza pentru asigurarea accesului cablurilor noi la noile celule, dar se acopera cu dale de beton din motive de siguranta.
Alimentare temporara pe medie tensiune de la transformator la celula trafo
Alimentare temporara pe jt prin mansonare cablu jt existent
Alimentare temporara pe jt prin montare- demontare cablu jt de diferite lungimi
Alimentare temporara a consumatorilor racordati pe jt din postul de transformare in care se executa lucrari cu ajutorul unui grup electrogen cu putere nominala de pana la 400 kVA
sub o celula sau realizarea de strapungeri destinate trecerii cablurilor de medie tensiune intre
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata include si valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar reprezentand suma de 2627253.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 551, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Depozite valorice si garantii solicitate : Garantia de participare in valoare de 9500lei (4750lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2008.Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =950000 lei/475000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 5 ani
Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin 1 contract executie lucrari similare incheiat incalitate de contractant si indeplinit in ultimii 5 ani
Recomandare din partea unui beneficiarului lucrarii prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip C2A sau C2B
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 197
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 10:30
Locul: SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire in format scris se va obtine de la sediul autoritatii contractante in urma transmiterii scrisorii de intentie, la fax nr.021/206 59 80
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021 3195180, Fax: 021 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia SA
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1 , ,Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 011172, Romania, Tel.021 2065071, Fax: 021 3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer