Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 913/50204 Imbunatatire nivel tensiune UTR Bucuresti-U.O. Sud Lucrari la cheie


Anunt de participare (utilitati) numarul 81659/03.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065073, In atentia: Carmen Iancu, Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr. 41-43 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii si Antreprize, Tel.0212065073, In atentia: Carmen Iancu, Fax: 0213175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr. 41-43 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii si Antreprize, Tel.0212065073, In atentia: Carmen Iancu, Fax: 0213175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr. 41-43 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii si Antreprize, Tel.0212065073, In atentia: Carmen Iancu, Fax: 0213175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
913/50204 Imbunatatire nivel tensiune UTR Bucuresti-U.O. Sud Lucrari la cheie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Zonele: Dr.Gilaului-Aurel Persu, Zatreni-Dr.Binelui, Petrilova-Bucovat, Martisor-Dambului, Magurele-Neptun, Piatra Olt-Herculane, Trompetului-Zavoiului, lacul Pasarea-Sinei, Crinului-Carutei , Aliman , Dragova-Valea Poienii, Oituz-Eclipsei-Occidentului, Cheile Turzii, Tataru Petre, Poienita-Sos.Salaj, Marin Constantin, Nae Popa, Ana Ipatescu-Trifoiului , Tocilei-Zorilor-Talazului, Bachus-Spiralei, Ciubotica Cucului-Radu Chiritescu-Gurita Ilie, Magurele-Teius-Floare de Colt, Slobozia-Bosianu, Principatele Unite 11 Iunie Cpt. Preotescu Gheorghe
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a). Servicii proiectare
b). Obtinere avize, acorduri si Autorizatii de Construire
c). Executie lucrari :
- amplificare PT si montare PT nou prefabricat cu acces in interior de 20/0, 4 kV 400kVA si 630 kVA- lucrari canalizare LES jt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata include si valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar reprezentand suma de 801.612 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 519, 627RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 17.200lei (8.600lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 30.12.2008
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =2.000.000lei/1.000.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
trebuie sa cuprinda cel putin 2 contracte, incheiate in calitate de contractant, proiectate si executate in ultimii 5 ani care au avut ca obiectproiectarea si executia de lucrari similare cu cele solicitate in caietul de sarcini.Cerinta minima poate fi indeplinita si prin prezentarea a :
- cel putin 2 contracte incheiate in calitate de contractant si executate in ultimii 5 ani care au avut ca obiectsi executia de lucrari similare cu cele solicitate in caietul de sarcini.si
- cel putin 2 contracte incheiate in calitate de contractant in ultimii 5 ani care au avut ca obiectproiectarea de lucrari similare cu cele solicitate in caietul de sarcini.cel putin o recomandare/certificat , emisa si contrasemnatadecatreo autoritate ori de catre clientul beneficiar, cu corespondent in lista de contracte prezentate la punctul a, aferente lucrarilor prezentate privind demonstrarea indeplinirii cerintei minime de calificare.NOTA : Va fi prezentata cel putin o recomandare privind proiectarea si executia de lucrari similaresaucel putin o recomandare privind proiectarea de lucrari similare si cel putin o recomandare privind executarea de lucrari similare.
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip C1A si C2A/C2B
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA206
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 10:00
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, corp C, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata include si valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar reprezentand suma de 801.612 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-3195180, Fax: 021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-2065308, Fax: 021-3172400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer