Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - A doua evaluare intermediara a POSDRU 2007 ? 2013 (3 loturi: ?A doua evaluare intermediara a POSDRU?, ?Evaluare ad-hoc privind tinerii?, ?Evaluare ad-hoc privind populatia Roma?)


Anunt de participare numarul 142159/23.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Bd. Carol I, nr. 34 ? 36, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020922, Romania, Punct(e) de contact: DG AMPOSDRU, Tel. +40 213150205, In atentia: DG AMPOSDRU, Email: [email protected], Fax: +40 213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
A doua evaluare intermediara a POSDRU 2007 ? 2013 (3 loturi: ?A doua evaluare intermediara a POSDRU?, ?Evaluare ad-hoc privind tinerii?, ?Evaluare ad-hoc privind populatia Roma?)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul MMFPS ? DG AM POSDRU
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: ?A doua evaluare intermediara a POSDRU?1.Furnizarea unei opinii independente si bine justificate cu privire la stadiul implementarii POSDRU, pe baza unei analize a eficien?ei, eficacita?ii ?i relevan?ei interven?iilor finan?ate din POSDRU;
2.Formularea de recomandari privind implementarea POSDRU ce pot fi utilizate ca baza pentru viitoarea perioada de programare;
3.Contributie la dezvoltarea capacitatii administrative in domeniul evaluarii de program pentru actorii cu rol in evaluarea POSDRU.
Lot 2: ?Evaluare ad-hoc privind tinerii?:
1.Furnizarea unei opinii independente si bine justificate cu privire la eficien?a, eficacitatea ?i relevan?a interven?iilor finan?ate din POSDRU, destinate tinerilor.
2.Formularea de recomandari privind implementarea POSDRU ce pot fi utilizate ca baza pentru viitoarea perioada de programare.
3.Diseminarea rezultatelor evaluarii ad-hoc.
Lot 3: ?Evaluare ad-hoc privind populatia Roma?:
1.Furnizarea unei opinii independente si bine justificate cu privire la eficien?a, eficacitatea ?i relevan?a interven?iilor finan?ate din POSDRU, destinate popula?iei Roma.
2.Formularea de recomandari privind implementarea POSDRU ce pot fi utilizate ca baza pentru viitoarea perioada de programare.
3.Diseminarea rezultatelor evaluarii ad-hoc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:4.191.545, 89
Lot 2:3.474.075, 8
Lot 3:3.474.075, 8
Valoarea estimata fara TVA: 11, 139, 697.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, in lei fara TVA, respectiv: Lot 1:80.000 lei Lot 2:60.000 lei Lot 3:60.000 lei Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul Ministerului Muncii, Familiei, Protec?iei Sociale ?i Persoanelor Varstnice: RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4266669, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor (inclusiv), in conditiile dispozitiilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006. In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul nr. 3 din Sectiunea III- Formulare, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor (inclusiv). Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr.16). NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor (inclusiv), atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BCE cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. Contractantul va avea obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr.16).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din POSDRU 2007-2013, AP 7 ? Asistenta tehnica ? DMI 7.1 Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. NOTA! Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 trebuie demonstrata si de tertul sustinator, daca este cazul prin completarea Formularului nr. 5 din Sectiunea III- Formulare.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III- Formulare. NOTA! Tertii sustinatori ai ofertantului au obligatia de a completa Formularul nr. 6 facand referire exclusiv la situatiile prevazute la lit. a), b) si d).
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora).
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora)
III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularului nr. 21 din Sectiunea a III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire
IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea si prezentarea Formularului nr. 7
din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori)
Persoane cu functii decizionale:
Cristian ABABEI ? director general, DG AM POSDRU
Daniela MANUC ? director general adjunct, DG AM POSDRU
Daniela Badea ? Director Directia selectie si contractare
Daniel Chitoi ? Director adjunct Directia selectie si contractare
Ion Daniel Popa ? Coordonator Compartiment Selectie Operatiuni
Mihaela Godinac ? ofiter Compartiment Selectie OperatiuniAdriana Rachieru ? expert ofiter evaluare Serviciul Evaluare Program
Razvan Radulescu ? consilier Serviciul Evaluare Program
Bogdan Ionescu ? inspector asistent Compartiment Functii Delegate
Taran Baciu Veronica ? expert asistent Compartiment ex-ante
NOTA: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus. I.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
-denumirea operatorului economic si datele de identificare;
-sediul social; sediile secundare; structura actionariatului; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
NOTA: Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor (2010, 2011, 2012). Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani este de minim: Lot 1 ? 8.000.000 lei Lot 2 ? 6.000.000 lei Lot 3 ? 6.000.000 lei. Se va prezenta bilantul contabil aferent exercitiilor financiare2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent. Pentru anul 2012 operatorul economic va prezenta orice document in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Completare Formular nr . 8 din Sectiunea III- Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se vautiliza cursul mediu anual al BCE pentrufiecare dintre cei trei ani pentru care s-a cerutcifra de afaceri, dupa cum urmeaza: ANULCURS RON/EURO: 2010-4, 2122; 2011-4, 2391; 2012-4, 4593.Completare Formular nr. 8 din Sectiunea III- Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA. Pentru fiecare lot, ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in prestarea de servicii similare ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a maxim 2 contracte in domeniul evaluarii programelor finantate din instrumente financiare de pre si /sau post aderare sau al evaluarii de programe implementate la nivel national, finantate din alte surse de finantare, a caror valoare cumulata este de minim:
LOT 1- 2.000.000 lei, LOT 2-1.500.000 lei
LOT 3-1.500.000 leiServiciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Completare Formular nr. 17din Sectiunea III-Formulare- Lista principalelor prestarii de servicii similare realizate in ultimii 3Formularul nr. 18 - Experienta similara.
Oferta comuna/asociere/consortiu:
Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire(prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) ?i d), art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 ).
In cazul capacitatii tehnice si/sau profesionale cerintele impuse pot fi demonstrate integral, fie de ofertant, respectiv cumul in cazul unui grup de operatori economici ce depun oferta comuna, fie, integral de tertul sustinator- daca este cazul.
PERSONAL. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a echipeinominalizate pentru realizarea contractului.
Se va depune Formularul nr. 9din Sectiunea III-Formulare - Lista personal responsabi pentru indeplinirea contractului.
Personalul cheie al echipei de proiect va fi compus din cel putin urmatorii specialisti:
Lot 1 1.Liderul de echipa (expert cheie 1)Calificari si abilitati: ? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta? Cunoasterea limbii engleze, scris, vorbit si cititExperienta profesionala generala: ?Minim 5 ani experienta profesionala generala.Experienta profesionala specifica: ?Participarea, in calitate de lider de echipa/lider de echipa adjunct/director, la implementarea a cel putin 1 proiect.
?Participarea la implementarea a cel putin 1 proiect in domeniul evaluarii de programe finantate prin instrumente financiare de pre si /sau post aderare sau al evaluarii de programe implementate la nivel national, finantate din alte surse de finantare.
2.Expert in evaluarea programelor din domeniul dezvoltarii resurselor umane (expert cheie 2) Calificari si abilitati?Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;?Cunoasterea limbii engleze.
Experienta profesionala generala?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica: ?Experienta practica specifica in analiza si/sau evaluarea implementarii programelor, demonstrata prin implicarea in minim 1 proiect similar care sa fi inclus o componenta axata pe analiza relevantei si sau/eficientei unor masuri in domeniul dezvoltarii resurselor umane
3.Expert in domeniul economiei sociale si/sau asistentei sociale (expert cheie 3)Calificari si abilitati: ?Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;?Cunoasterea limbii engleze.Experienta profesionala generala?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica?Experienta practica specifica in evaluarea interventiilor care vizeaza economia sociala si/sau parteneriatele si/sau participarea grupurilor vulnerabile pe piata muncii si/sau promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii, demonstrata prin implicarea directa in minim 1 proiect cu o componenta similara
4.Expert in domeniul managementului resurselor umane (expert cheie 4)Calificari si abilitati: ?Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta;?Cunoasterea limbii engleze.Experienta profesionala generala?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica?Experienta practica specifica in evaluarea interventiilor care vizeaza managementul de resurse umane, demonstrata prin
implicarea directa in minim 1 proiect cu o componenta similara.
5.Expert in domeniul managementul informatiei ? programare baza de date (expert cheie 5) Calificari si abilitati:
?Studii superioare absolvite cu diploma de licenta; ?Cunoasterea limbii engleze. Experienta profesionala generala ?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala
specifica ?Experienta practica specifica in analiza si/sau evaluarea sistemelor informatice de monitorizare si
raportare, demonstrata prin implicarea directa in minim 1 proiect cu o componenta similara
Lot 2 1.Liderul de echipa (expert cheie 1) Calificari si abilitati: ? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta? Cunoasterea limbii engleze, scris, vorbit si cititExperienta profesionala generala: ?Minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica: ?Participarea, in calitate de lider de echipa/lider de echipa adjunct/director, la implementarea a cel putin 1 proiect.
?Participarea la implementarea a cel pu?in 1 proiect in domeniul evaluarii de programe finantate prin instrumente financiare de pre si /sau post aderare sau al evaluarii de programe implementate la nivel national, finantate din alte surse de finantare.
2.Expert in evaluarea programelor din domeniul dezvoltarii resurselor umane - (expert cheie 2) Calificari si abilitati?Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta;?Calificari in evaluarea de program,
atestate prin certificate de participare la cursuri/specializari in acest domeniu?Cunoasterea limbii engleze.
Experienta profesionala generala?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica?Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin implicarea directa in minim 1 proiect care sa cuprinda o componenta axata pe analiza implementarii programelor (analiza a costurilor masurilor) in domeniul dezvoltarii resurselor umane
3.Expert in domeniul analizei economice/statisticii (expert cheie 3) Calificari si abilitati: ?Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta; ?Cunoasterea limbii engleze. Experienta profesionala
generala ?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica ?Experienta
practica specifica in analiza economica/statistica, demonstrata prin implicarea directa in minim 1 proiect care sa
cuprinda o componenta/activitate axata pe realizarea de prognoze economice in domeniul dezvoltarii resurselor
umane.
Lot 3 1.Liderul de echipa (expert cheie 1) Calificari si abilitati: ? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta? Cunoasterea limbii engleze, scris, vorbit si cititExperienta profesionala generala: ?Minim 5 ani experienta profesionala generala.Experienta profesionala specifica: ?Participarea, in calitate de lider de echipa/lider de echipa adjunct/director, la implementarea a cel pu?in 1 proiect.
?Participarea la implementarea a cel putin 1 proiect in domeniul evaluarii de programe finantate prin instrumente financiare de pre si /sau post aderare sau al evaluarii de programe implementate la nivel national, finantate din alte surse de finantare.
2.Expert in evaluarea programelor din domeniul dezvoltarii resurselor umane (expert cheie 2) Calificari si abilitati?Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta;?Calificari in evaluarea de program,
atestate prin certificate de participare la cursuri/specializari in acest domeniu?Cunoasterea limbii engleze.
Experienta profesionala generala?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica?Experienta practica specifica in in evaluare, demonstrata prin implicarea directa in minim 1 proiect care sa cuprinda o componenta axata pe analiza implementarii programelor (analiza a costurilor masurilor) in domeniul dezvoltarii resurselor umane
3. Expert in domeniul analizei economice/statisticii (expert cheie 3) Calificari si abilitati: ?Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta; ?Cunoasterea limbii engleze. Experienta profesionala generala ?Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica ?Experienta
practica specifica in analiza economica/ statistica, demonstrata prin implicarea directa in minim 1 proiect care sa cuprinda o componenta/activitate axata pe realizarea de prognoze economice in domeniul dezvoltarii resurselor umane
Cerinta nr. 1
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 17din Sectiunea III-Formulare- Lista principalelor prestarii de servicii similare realizate in ultimii 3Formularul nr. 18 - Experienta similaraIn vederea facilitarii evaluarii ofertelor valoarea in lei/euro a contractelor se va calcula la cursul mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANUL CURS RON/EURO: 2010-4, 2122;2011-4, 2391.2012-4, 4593Se va depune Formularul nr. 9 din Sectiunea III-Formulare ? Lista personal responsabi pentru indeplinirea contractului.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
2. Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
25%
Descriere:
3.
3. Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele din Caietul de sarcini (Prerecomandari)
25%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU 2007-2013, AP 7, DMI 7.1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Pentrudemonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere- Formular nr. 23-Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare semnata de reprezentantul legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Sustinerea tehnica si/sau financiara: conform art. 186 si 190 din OUG 34-2006 - ofertantul isi poate demonstra situatia economica si/sau financiara si situatia tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. In cazul in care egalitatea persista ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara, in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste contestat, potrivit dispozitiilor art. 256² alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MMFPSPV - DG AMPOSDRU
Adresa postala: Bd. Carol I, nr. 34 ? 36, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020922, Romania, Tel. +40 213150205, Email: [email protected], Fax: +40 213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer